XIaomi планує випустити пляшку-вогнегасник за 16 доларів.

Новинка, по суті, є свого роду заміною звичайному огнетушителю, однак за допомогою цієї пляшки, як стверджується, можна створити безпечний коридор або зовсім загасити пожежу, якщо осередок пожежі невеликий.

При розпиленні на місці пожежі високоефективне вогнегасна речовина покриває більшу площу тонкою плівкою, яка перекриває доступ кисню, необхідного для горіння, а також сприяє швидкому розщепленню продуктів горіння, таких як вуглекислий газ і азот.

Новинка може застосовуватися у найрізноманітніших ситуаціях і може ефективно гасити пожежі, які виникли з різних причин, чи то займання твердих і рідких речовин, електричної техніки і т. д.

Популярні новини зараз
В Україні хочуть позбавитися хрущовок: що чекає на власників житла Вже у червні отримають більше: пенсіонерам нагадали важливий нюанс – як добитися перерахунку Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"
Показати ще

Зазначений виробником термін придатності – три роки. Також згадується, що речовина в пляшці нетоксичні і не має різкого запаху. Більш того, з її допомогою можна гасити загоревшуюся на тілі одяг, щоб запобігти отримання опіків. Ніякої шкоди природі вона не заподіє.

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.