Сінгапурські авіалінії повідомили про те, що планують запустити перший Airbus A350-900 ULR, який буде здійснювати найдовший невпинний переліт в світі.

Що це?

Це «нова глава в безупинних авіаперельотах», за словами генерального директора Airbus Тома Эндерса. Гіпербола? Не зовсім. Це правда.

Airbus стверджує, що двомоторний літак має максимальний діапазон в 9 700 морських миль і може літати до 20 годин без зупинок. ULR є модифікованою версією A350-900, яка була запущена в 2005 році.

A350-900 вміщує 325 пасажирів в стандартній трьохкласовій конфігурації. Airbus стверджує, що завдяки спеціальному дизайну літака, більш високим стелям, великим вікнам, більш тихим каютах і освітленню польоти стануть більш комфортними.

Куди він полетить?

Сінгапурські авіалінії повідомляють, що літак буде здійснювати рейс між Сінгапуром і Нью-Йорком. Він стане найдовшим у світі польотом і почне свою роботу 11 жовтня.

Очікується, що тривалість подорожі складе 19 годин. Цього достатньо для того, щоб подивитися фільм про авіації Саллі: Чудо на Гудзоні 11 і більше разів.

Перевізник вже використовує A350-900 на маршруті в 8,446 миль від Сінгапуру до Сан-Франциско, який триває 17 годин 15 хвилин. В даний час він є сьомим за величиною в світі польотом.

Тонкощі конкуренції

Boeing також в грі зі своїм 777-200 LR. Літак в даний час використовується на сервісі Qatar Airways «Доха» в Окленді, який літає по маршрутку протяжністю 9,032 миль і є найдовшим у світі рейсом в даний час.

Дельта також використовує літак на 8,439-кілометровій відстані між Атлантою і Йоганнесбурзький маршрутом, восьмим за тривалістю без зупинок.

Boeing 787 Dreamliner також був розроблений з урахуванням відстані. Виробник стверджує, що він на 20 відсотків економічніший, ніж 767, який він повинен був замінити. Це теоретично означає, що він може літати на 20 відсотків далі.

Чого варто очікувати далі?

Boeing і Airbus конкурують за додаткові милі, тому настає нова ера. Qantas прагне бути на передньому краї цієї революції і нещодавно оголосила про плани почати безпосадочну обслуговування між Лондоном і Сіднеєм у 2022 році.

Перевізник кинув виклик Boeing і Airbus, пов'язаний з розробкою літака, придатного для поїздки, в рамках програми під назвою Project Sunrise.

«Нам приємно думати, що у нас є транспортні засоби, які можуть це зробити», - сказав оператор в заяві.

Під Qantas маються на увазі варіації двох моделей - Airbus A350 і Boeing 777X - для перевезення 300 пасажирів на половині шляху по всій планеті. Більш детальна інформація очікується з часом.

Політ на 10 573 миль перевищив би відстань, пролетівши найдовше безперервне цілодобове обслуговування Qantas між Лондоном і Перт - 8,991-мильне поле, яке займає близько 17 годин.

Ще один літак, обіцяючи зробити революцію в далеких повітряних перевезеннях, - це Airbus A321 LR, який, за словами виробника, стане самим широким у світі однопроходным літаком. В цьому році літак завершив перший рейс, і Airbus вважає, що він відкриє нову еру недорогих повітряних перевезень на далекі відстані.

Будуть пасажири купувати квитки на настільки далекі рейси?

Це ще належить з'ясувати, але Кантас вважає, що перші ознаки вже є багатообіцяючими. За словами перевізника, його епічний маршрут з Хітроу в Перт, який стартував у березні, виявився успішним, а представник стверджує, що маршрут «виразно перевищує наші очікування».

Портал "Знай.uа" розповідав про 5 цікавих фактів, пов'язаних зі зміною часового поясу

"Знай.uа" повідомляв про бюджетний відпочинок в Європі

А також про рейтингу найкращих авіакомпаній світу