Вчені з Університету Вермонта у США створили перших у світі живих роботів. Дослідники назвали своє творіння "абсолютно новою формою життя", пише CNN.

Так, роботи складаються зі стовбурових клітин африканських жаб виду Xenopus laevis (гладка шпорцева жаба), тому вони отримали назву ксеноботи.

Ці міліметрові істоти можуть вільно переміщатися по серцево-судинній системі людини, виживати без "їжі" протягом декількох тижнів і навіть групуватися. Зазначається, що до дослідження вчені підключили суперкомп'ютери Deep Green.

ксеноботи, фото: CNN

"Це нові живі машини. У традиційному розумінні вони не роботи і не живі істоти. Це новий клас істот: живі, програмовані організми", - пояснив Джошуа Бонгард, один з авторів відкриття.

Зеленський влаштував коллапс в столиці після прощання з "ангелами" МАУ в "Борисполі"

"Солдати без розпізнавальних знаків": Одесу сполохала колона військової техніки в місті

В Україні задеруть пенсійний вік для жінок: терміни вже названо

Жінки йтимуть на пенсію у 55: Зеленський вніс поправки до закону 4-х річної давності

ксеноботи, фото: CNN

За словами вчених, ксеноботи нешкідливі для людського організму. Зовсім скоро їх можна буде використовувати для очищення радіоактивного забруднення, збору мікропластику в океанах, "точкової" доставки ліків у людському тілі тощо.

Нагадаємо, що вчені з Університету Вілланова у США повідомили про найбільш придатні для життя планети.

Як повідомляв портал Знай.uа, стажист NASA відкрив нову планету, яка обертається навколо двох зірок.

Також портал Знай.uа писав, що поступове зникнення води відбувається у верхній атмосфері Марса.