Банки перекладають свою вину на ошуканих власників карток, помітив юрист Ростислав Кравець. Фінустанови звинувачують своїх клієнтів у зникненні коштів із їхніх карток і відмовляються відшкодовувати втрачені суми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Такі проблемні моменти були й рік тому. Але потім Верховний Суд України зробив роз'яснення. У ньому наголосив, що не клієнт має шукати докази своєї непричетності до зникнення коштів із рахунку, а банк має довести вину людини. Якщо не може, повинен відшкодувати власнику картки втрачену суму. Однак банки це ігнорують і намагаються уникнути відшкодування", - пояснює порталу "Знай" юрист.
Читайте також Через безгрошів'я українці все частіше беруть кредити
Вчора у Нацбанку розповіли про проект постанови №707, яку збираються прийняти. Вона передбачає відповідальність банку за зникнення коштів із рахунків клієнтів за умови, якщо фінустанова доведе, що власник рахунку не розголошував даних для доступу.
"Ця постанова нічого не змінить. Вона має рекомендаційний характер. Багато фінустанов посилаються у судах на положення Фінансового моніторингу й доводять вину клієнта. Думаю, якщо ця постанова і змінить щось, то лише те, що служба безпеки банків стане краще працювати, аби просто уникати крадіжок із карткових рахунків", - пояснює Ростислав Кравець.
Нагадаємо, останнім часом побільшало шахрайських програм для смартфонів, які автоматично зчитують дані при вході на свій банківський рахунок, повідомляють у компанії "Зілля", що спеціалізується на розробці антивірусних програм.