Аби зробити відомою свою послугу прямих трансляцій Live, соціальна мережа Facebook планує заплатити інтернет-знаменитостям 2,2 мільйона доларів за його просування.

Рекламна кампанія обійдеться сервісу у 50 мільйонів доларів, з яких значна частина і піде популярним особистостям, пише "Лента.ру" з посиланням на The Wall Street Journal.

Для просування нововведення адміністрація Facebook планує залучити близько 140 різних медіакомпаній, в число яких увійшли такі ЗМІ, як The New York Times і BuzzFeed. Великі гонорари будуть виплачені зіркам кінематографа і популярним спортсменам. Серед них – олімпійський плавець Майкл Фелпс, якому соцмережа пообіцяла 224 тисяч доларів, та виконавець ролі в "Зоряному шляху" Джордж Такей. Йому заплатять 114 тисяч доларів.

Читайте також: Засновник Facebook Цукерберг розбагатів на 4 мільярди доларів за 2 години

Марк Цукерберг, розробник і засновник Facebook, не забув і про блогерів. Він заплатить популярним особистостям, відомим з відеороликів на YouTube, Vine, Instagram і Snapchat, за умови, що вони будуть користуватися сервісом прямих трансляцій Facebook Live мінімум п'ять разів на місяць.

Популярні новини зараз
Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори
Показати ще

З 6 квітня Facebook відкрив доступ до свого нового сервісу Facebook Live. Тепер користувачі і бренди можуть проводити відеотрансляції зі своїх мобільних пристроїв в режимі реального часу прямо в соціальній мережі.