Плани змін у столиці Скляревський почав пропонувати ще в 2011 році , а півтора роки тому зібралася команда "Агенти змін". Того ж року він розробив схему метро для столичного метрополітену , яка на його думку, була найкращою, що існувала на той час. Але метрополітен відмовився від її запровадження.

Довгий час, коли "Агенти змін" були тільки на стадії формування, у кожного дизайнера було своє місце роботи.

Читайте також: На Хрещатику зачистили "революційні стовпи"

"Це люди з різних IT-компаній, тому що найчастіше саме там осідають найбільш затребувані дизайнери у сфері user experience", - розповів Скляревський в інтерв'ю для ТСН.

Перш за все, дизайнер звернув увагу на те, що столичному фунікулеру давно потрібне оновлення. Новий проект був розроблений в 2013 році і дуже скоро втілений в життя. До нього входили : новий логотип, покажчики, інформаційні таблички, розмальовані вагони , стилізовані під 70-ті роки.

Популярні новини зараз
"Відрізати два міста, прикриваючись миром": відомий екстрасенс визначив плани росії на травень 2024 З'ясовуватимуть після конфіскації: адвокат розповів, як "забиратимуть" авто на користь ЗСУ Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Показати ще

Але у вересні 2015 р. адміністрація фунікулеру перефарбувала вагони.

Щодо схеми метрополітену, дизайнеру вдалося таки видозмінити її та зробити більш зручною не тільки для пересічних мешканців столиці та її гостей, але й для туристів.

Наразі, лінійна схема перебуває на стадії коригування, тому кожен бажаючий можне внести свої актуальні пропозиції щодо її змісту та оформлення.

В планах на майбутнє входить зручна навігація на Майдані та Хрещатику.

Стосовно наземної навігації Києва Скляревський працює над проектом адресних табличок.

"Сучасне місто не повинне позначати адреси на вулицях, як кіоск із шаурмою. Якщо подивитися, як виглядають таблички в містах, що себе поважають, то це металеві таблички зі склоемаллю, які можна зробити один раз на 50 років. Вони водостійкі, якщо їх балончиком зафарбувати, це просто стирається, їх неможливо подряпати цвяхом" , - прокоментував дизайнер.

На його думку висока якість благоустрою столиці створить додатковий попит на пропозицію, і Київ стане більш конкурентоспроможним.