Умінням перетворювати звичайну їжу у шедеври мистецтва прославився на весь світ 53-річний британськй фотохудожник Карл Уорнер.

До справи свого життя він йшов дуже довго. А почалося все з дитинства та захоплення Карла плакатами і обкладинками музичних груп, пише "Лента.со".

Хлопчика цікавили фантасмагоричні малюнки Патріка Вудроффа і небачені конструкції Роджера Діна. Ці художники перетворювали дизайн конвертів для вінілових дисків у справжнє мистецтво. Вони робили "обличчя" таких груп як Uriah Heep і Yes.

У підлітковому віці Уорнер захопився сюрреалістичними картинами Сальвадора Далі і роботами британської дизайнерської студії Hipgnosis, що спеціалізувалася на розробці обкладинок сольних альбомів музикантів і рок-груп. Клієнтами останньої були Pink Floyd, Led Zeppelin, Genesis та інші.

Хлопець мріяв створювати щось подібне. Саме тому після школи він вступив до коледжу мистецтв, а через рік перевівся до Лондонського коледжу друку. Там він пройшов курс навчання в області фотографії і телебачення.

Популярні новини зараз
Прощайте, лоджії та "панельки": як виглядатимуть українські будинки після війни Пенсіонерам готують круті зміни з новими сумами – виплати зростуть на 1500 грн Жінка зі США займалась сексом з 20 чоловіками: знайшла задоволення з одруженими В Україні почали штрафувати пенсіонерів: хто опинився у грошовій пастці
Показати ще

Фотостудія, яку після закінчення навчання відкрив Уорнер, дуже швидко почала користуватися успіхом й плідно співпрацювала з рекламними та дизайнерськими агентствами.

Створення фуд-картин стало черговою віхою у творчості Карла. Прогулюючись по ринку, він якось помітив, що гриби нагадують дивовижні дерева з нереального, мініатюрного світу. Уорнер захотів спробувати скласти з продуктів ландшафти. Так народився проект "Foodscapes".

Читайте також: Чудо-сканер покаже склад продуктів

Він настільки захопився цим напрямком роботи, що присвятив йому більше десяти років. При цьому він удосконалював свою техніку і розширював асортимент продуктів для творчості.

Надалі він продовжував розвивати цей напрямок, все більш удосконалюючи техніку зйомок і склад матеріалів для своїх фоторобіт.

Справжня ж слава прийшла до Карла Уорнера після того, як у 2008 році про його картини з їжі з'явилася стаття у виданні Sunday Times. Про нього відразу заговорили по всьому світу. Зображення його робіт в мережі стали поширюватися, як вірус, а різні телешоу змагалися за право запросити його у студію. Торговельні компанії у свою чергу утворили біля Карла цілу індустрію реклами продуктових брендів.

Картини з їжі настільки прославили фотографа, що він змушений був написати книгу про свій досвід і творчість. Вона має назву "Їстівні пейзажі Карла Уорнера". У ній автор розповів про витоки натхнення і показав увесь процес створення "картин з їжі", від самих початкових ескізів до кінцевого результату, перерахувавши інгредієнти до кожного "полотна".

Паралельно фотограф написав книгу і для дітей "Світ їжі". Вона складається з віршів і покликана розбудити у малечі не тільки апетит, а й фантазію.