Італійський дизайнер промислових продуктів Марко Шембрі вирішив показати, якими би були логотипи відомих компаній, якщо вони покористувались власною продукцією. Він додав до вже існуючих логотипів те, що за його думкою, збільшилось або зменшилось від продуктів, які презентують.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаприклад, логотип "Макдональдс" товстішає від гамбургерів, а Gillette розрізають на шматки з бритвою, а логотип алкогольних напоїв "Абсолют" ледь видно, що створює видимість того, що робить алкоголь в організмі людини, повідомляє Bored Panda.
Логотип компанії презервативів Durex виглядає дещо подовженим, що метафорично нагадує процес, при якому його надягають. А Starbucks стає зарядженим від кави та популярності, а Red Bull стає більшим.
Дизайнер Марко також працював в якості веб-дизайнера, дизайнера інтер'єрів і 3D-дизайнера. Тепер він працює на Мальті в якості дизайнера продукції для Nuvitababy.
Читайте також: Вперше кишеньковий годинник роздрукували на 3D-принтері (відео)
Нагадаємо, чоловік з Таїланду зробив будинок своєї мрії за 9 тисяч доларів.