У столиці з'явилися проблеми з перевезенням пасажирів: комунальникам не надходять гроші з бюджету, а свої ресурси закінчуються. Детальну інформацію про пасажирські перевезення повідомляє "Обозреватель".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися7 лютого 2015 в Києві вдвічі зросли тарифи на проїзд у метро та наземному транспорті. Однак комунальники знову почали нагадувати про те, що ціна за одну поїздку занадто низька і не покриває витрат на покупку палива і ремонт рухомого складу. Як розповіли в КП "Київпастранс", вартість однієї поїздки в тролейбусі, автобусі і трамваї замість 3 грн повинна коштувати - 4 грн. У столичному метрополітені кажуть, що замість 4 грн вартість проїзду повинна становити - 6 грн.
Щоб комунальні підприємства могли нормально функціонувати, держава виплачує їм компенсацію. Але з початком нового року ситуація ускладнилася. У КП "Київпастранс" повідомили, що тих пільговиків, проїзд яких оплачувалася з держбюджету, уряд перекинув на місцеві бюджети. Але з бюджету Києва фінансування комунальникам не прийшло й ті понесли значні витрати. "Ми не отримали компенсації за січень, тому возимо пільговиків за свої гроші. Наскільки Київ зможе покрити витрати зі свого бюджету, в якому обсязі і коли, не зрозуміло", - розповіла начальник прес-служби "Київпастрансу" Анна Бондар.
Директор аналітичного центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко вважає, що владі не вигідно підвищувати тарифи на проїзд, оскільки це негативно позначиться на іміджі керівництва міста. Виходом із ситуації може бути облік точного числа пільговиків, що дозволить заощадити витрати на їх перевезення. Однак у наземному транспорті це складно зробити. "Якщо в метро пільговиків можна якось врахувати, то в автобусах, тролейбусах і трамваях облік в нинішніх умовах не можливий. Підсумком ситуації є махінації як з боку перевізників, які завищують обсяги перевезень пільговиків, так і з боку міста, який виділяє кошти нижче необхідних".
Читайте також: За рік у столичній підземці травмувалось 69 людей
Раніше повідомлялося, що через проблеми в найбільшому підприємстві столиці "Киїевпастранс", де через безвідповідальне ставлення чиновників до своєї роботи новенькі автобуси розтягують на запчастини. Директор підприємства 40-річний Сергій Майзель за чутками є власником автомобіля "Феррарі" за 400 тисяч доларів.