Олександра була дуже красива, мала розкішне густе волосся і доглянуту, як тоді було модно, світлу, практично порцелянову, шкіру.

Але цікавий той факт, що імператриця практично не користувалася послугами перукаря, тільки напередодні великих палацових виходів.

Косметику Олександра також виключала, ну а манікюр не робила лише тому, що Микола ІІ терпіти не міг нігті з маникюром.

Можливо уникнення отруйної косметики і продовжило молодість і красу імператриці.

"Висока і струнка, завжди серйозна, з постійним відтінком глибокого смутку, з виступаючими на обличчі червонуватими плямами, які свідчили про її нервово-підвищений стан, з її красивими і суворими рисами обличчя. Ті хто вперше бачили її захоплювалися її величчю; щодня спостерігали за нею не могли відмовити їй у рідкісній царственній красі", - згадував про імператрицю священнослужитель Р. В. Шавельский.

Але все ж у Олександри Федорівни була величезна любов до парфюмів. Найбільше в повсякденному житті їй подобався запах вербени, а улюблений парфум був фірми "Аткінсон".

Не дивлячись на те, що в своїх нарядах імператриця віддавала перевагу суворому стилю, вона все рівно любила стильні сукні і обирала блакитний, ліловий, бузковий, білий, сірий і світло-рожевий кольори.

Олександра довго вибирала кравця, який зміг би задовольнити всі її потреби, список постійно поповнювався змінювався. Але згодом Олександра зверталася лише до кількох.

Вишивали плаття черниці Іванівського московського монастиря. Плаття шила пані Бульбенкова. До її послуг Олександра вдавалася і пізніше.

Ольга Миколаївна Бульбенкова спеціалізувалася на придворних сукнях для виходів.

Вбрання зазвичай виходили досить важкі, але для імператриці шили із спеціальної "полегшеної" тканини.

Основним постачальником до двору став "Модний будинок Бризак" на чолі з Альбером Бризаком. Будинок заснували його батьки в середині XIX століття. Альбер і його дружина працювали для Марії Федорівни, матері Миколи II, а пізніше для Олександри.

Бризак став головним модельєром для Олександри Федорівни та її дочок. В ролі дизайнера-модельєра виступала дружина Альбера. Цікаво, що для Ольги, Тетяни, Марії і Анастасії спеціально розроблялися костюми одного покрою, або парні костюми для старших і молодших сестер.

Нагадаємо, магічні секрети краси Клеопатри, якими користуються і в наші дні.

Як повідомляв портал "Знай.uа", це незвичайні інгредієнти косметики з минулого.

Також "Знай.uа" писав, як стародавні греки лікували жінок.