Вперше в Києві провели аукціон, на якому "продавали точки" для сезонних торговців. Ділянки виставили на біржу 28 квітня, а триватимуть торги два тижні. Всім керує Департамент промисловості та розвитку підприємництва столиці. Участь у перших торгах могли брати всі бажаючі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧиновники кажуть, що нововведення запровадили, аби навести лад із торговими ятками. Хочуть, щоб вуличний бізнес був прозорим та легальним.
"Вже перший день торгів показав, що місто може отримати від реалізованих об'єктів набагато більше, ніж ми розраховували спочатку. Так, наші "рекордсмени" продалися за 53 і 42 тис. грн. при стартовій вартості 3-5 тис. грн. Також, дуже добре пішли ще декілька "точок". Тобто, один торговий день може приносити бюджету приблизно 200 тис. грн. Це за умови, що підприємець дійсно піде і оплатить виграний товар", - пояснює "Знай" директор Департаменту промисловості та розвитку підприємництва Максим Кузьменко.
Також він додав, що від нововведення виграють торговці, оскільки все офіційно. І не треба "вирішувати питання" через когось.
"Мало хто додумається приходити до людей, у яких на руках є всі документи. Крім того, такими торгами ми прибираємо тих, хто звик "на авось" стояти, не маючи на руках нічого", - сказав директор департаменту.
З нелегальними торговцями, за його словами, будуть боротись спеціальні бригади. Вони приберуть все, що порушує порядок. Кожен день на торги буде виставлятися близько сотні ділянок. Чиновники готові до того, що частина з них не отримає заявок взагалі. Але такі лоти будуть знову виставляти на аукціон, поки не знайдеться покупець.
"Місто отримає інтелігентний вигляд об'єктів, акуратність. Тепер за чистоту і відсутність сміття буде відповідати профільне комунальне підприємство. Немає такого, щоб в центральній історичній частині стояв хто попало, з яким попало зовнішнім виглядом, та ще й сміття навколо себе розводив", - підкреслив Кузьменко.
70% прибутку від надходжень з торгів департамент буде перераховувати до бюджету міста.
"Є деякі моменти по частині організації і вони неминучі. Адже ми робимо це вперше. Пробуємо їх вирішувати. Наприклад, є можливість пересилати гроші на інший об'єкт, якщо заявка не спрацювала. Ми збираємо такі моменти, в наступному році їх усунемо", - зазначив директор департаменту.