Цими вихідними, 6 червня, В Києві на Подолі зібрались кілька сотень геймерів на чемпіонат під назвою "First Saturday" по всесвітній грі Ingress від Google. Особливість її в тому - що грати треба пересуваючись у реальному просторі, а не сидячи у кріслі вдома.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКонтрактову площу заполонили дивні люди у синіх та зелених футболках зі смартфонами у руках. Інколи поодинці, інколи вистроївшись колом, вони, насправді, вели боротьбу за майбутнє людства.
Гравців розділено на дві ворогуючі між собою фракції: прибічників прибульців та тих, хто проти їхнього засилля на Землі.
Читайте також: Гру World of Warcraft зроблять безкоштовною
Найкращі гравці отримали презенти від організаторів, які, напевне, хвилювались найбільше. Захід готували більше місяця, додаткові призи отримали і від центрального офісу Google.
"Організація заходу зайняла півтора місяці, але воно було того варте. Гравці обох фракцій отримали нагоду поспілкуватись одне із одним у дружній атмосфері, та побачити не лише "ворога", а, можливо, нового друга. І, судячи з питань учасників, нам вже час готуватися до проведення нового івенту", - розповів "Знай" один із організаторів чемпіонату Олександр.
Розвага розрахована на тих, у кого є надсучасний мобільний телефон або планшет із доступом до інтернет. Грають пішки, на машинах, мотоциклах і велосипедах.
"Світ не такий, яким здається", - ідеться у повідомленні для геймерів на початку реєестрації у грі. Будь яка скульптура, пам'ятник, дитяча гойдалка, графіті може насправді бути загадковим порталом.
Сюжет гри йде у прив'язці до реального світу та реального часу.
Необхідність фізичної присутності гравця у порталів - те, що дуже відрізняє Ingress від усіх комп'ютерних ігор. Таким чином їх стимулюють регулярно відвідувати різні місця у віртуальній боротьбі за контроль над містом.
За заявами Google, метою запуску проекту Ingress є вдосконалення алгоритмів пішої навігації для карт компанії.
Сюжет гри. Під час експериментів з пошуку бозона Хіггса на адронному колайдері в 2012 році виявили "екзотичну матерію" ("Exotic Matter"), або просто "енергію"- XM. Її поглибленим вивченням зайнялася науково дослідницька корпорація Niantic.
Дослідження показали що є люди, особливо чутливі до впливу даних частинок, корпорація видала їм спеціальні сканери, щоб посилити ці здібності. Згодом люди почали чути голоси у своїй голові, які давали цілком розумні, ділові та дуже логічні поради: як вчинити в тій чи іншій ситуації, відремонтувати механізми або електроніку, деякі поради навіть перетворилися на патенти на винаходи.
Далі за сюжетом вдалося налагодити двосторонній контакт: голоси в голові виявилися інопланетною расою, що іменує себе "шейперами". Вони - нематеріальні але мають колосальний запас знань, технологій і способів обробки інформації.
Читайте також: Microsoft проводить чемпіонат світу із Солітеру
Вони подорожують по Всесвіту і допомагають іншим розумним істотам розвиватися. Але для допомоги Землі їм потрібні спеціальні портали і поля, які підготують расу людей до першого контакту.
Niantic вивчив пропозицію Шейперів і запропонував їм допомогу. Однак деякі співробітники корпорації вирішили, що іншопланетяни хочуть захопити землю і завоювати людей. На основі вже переданих технологій ці хлопці створили свої сканери, свої поля, які скасовують всі зміни, зроблені прибульцями. Вони називають себе "Опір" (Resistance).
Тим часом люди зі сканерами від Ніантіка продовжують нести тягар просвітителів і вчителів для землян. Вони називають себе "Освічені" (Enlightened).