Сполучені Штати Америки стали найдорожчим брендом світу. Компанія Brand Finance опублікувала своєрідний рейтинг країн-брендів, згідно якому вартість бренду США сягає 20 трлн доларів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це передає ЛIГАБiзнесIнформ.
Як запевняють творці рейтингу, на успіх Америки посприяли такі світові компанії, як Google, Apple,IBM, Microsoft, Coca-Cola та інші. Усі вони є міжнародними, але головні офіси розташовані у Штатах, де вони і були створені.
Також на думку Brand Finance, розвитку США у світі сприяє саме логотип Made in USA, який єдуже привабливим для покупця. Споживачі готові платити лише за наявність цього знаку.
У першій трійці присутні Китай та Німеччина. При чому обидві держави втратили у своїй вартості. "Китай" став дешевшим на 1% через економічну кризу та падіння ринку, а "Німеччина" втратила 4% вартості через скандал із Volkswagen. Вони коштують 6,3 та 4,1 трлн доларів відповідно.
Читайте також: Дві найбільші пивні компанії світу стануть одним цілим
За даними Brand Finance, Росія коштує 810 млрд доларів та поступається США у 25 разів. Рік тому країна мала вартість 1,16 трлн доларів.