Члени та прихильники партії Голос зібралися під офісом каналу NewsOne, щоб протестувати проти телемосту з російськими пропагандистами. Про це партія повідомила на офіційній сторінці в facebook.

Читай Знай. ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Вакарчук і члени партії зібралися під будівлею телеканалу NewsOne і протестували проти запланованого на 12 липня телемосту з російським пропагандистським каналом.

"З агресором треба говорити мовою санкцій, міжнародного тиску і мовою зброї. Україна не дозволить ворогові себе топтати", - сказав Вакарчук в ході акції протесту.

Популярні новини зараз

"Холостячка" Злата Огнєвіч спробувала звабити чоловіків глибоким декольте: "Як корову на ринку продають"

Головне за день: скасування безкоштовного проїзду, перемога Анни Неплях на Міс Україна-Всесвіт і правила носіння маски після вакцинації

Маршрутник визвірився на пільговика через безкоштовний проїзд і встановив свої правила: "Сів і будеш виконувати"

Злата Огнєвіч точно такого не чекала: учасник знехтував побаченням з "Холостячкою"

Показати ще

"Голос" опублікувала заяву щодо телемосту. Вони переконані, що з країною агресором потрібно розмовляти шляхом узгоджених дій європейського та міжнародного співтовариства, зазначила партія.

"Це не телеміст, а телемина. Це - загроза національній безпеці", - сказав Вакарчук.

Пізніше телеканал NewsOne несподівано заявив про скасування телемосту з Росією, який раніше запланували на 12 липня. Крім того, вони заявили про тиск.

"У зв'язку з інформаційною кампанією проти журналістів, загрозою нападу на телеканал NewsOne і використанням його імені у передвиборній кампанії низки українських партій, ми змушені припинити підготовку телемарафону "Треба поговорити", – йдеться у повідомленні телекомпанії.

Акція під офісом телеканалу NewsOne «Ні — інформаційній окупації України».

Geplaatst door Голос op Maandag 8 juli 2019

Нагадаємо, Фірсов жорстко розніс нардепів у прямому ефірі.

Як повідомляв Знай. ua, NewsOne проведе скандальний телеміст з головними пропагандистами Росії.

Також Знай. ua писав, що NewsOne пояснили, чому хочуть влаштувати "путінський шабаш" з "Росія 24".