Мережа Аптек Низьких Цін зняла дивну рекламу акції ТРАХТЕБЕДОХ. У ній є сексизм, стереотипи про східну культуру і реклама презервативів на тлі усміхненої дитини.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа сюжетом ролика покупець заходить в аптеку з сином і спостерігає в ній трьох провізорів і дітей у "східних" костюмах, які, танцюючи, рекламують продукцію аптеки.
В одному з кадрів, який відсилає онлайн-трансляції в Instagram, на тлі дитини "користувачі" коментують знижки на мастила і презервативи.
У Мережі назвали такий ролик деградацією і несмаком.
Деякі користувачі припустили, що він зроблений в такій стилістиці спеціально, щоб він завірусився.
Нагадаємо, у Львові на тролейбусі №13 по маршруту "Площа Івана Підкови – вулиця Грінченка" розмістили дивну рекламу центру репродуктивних технологій. Відповідне фото на своїй сторінці в "Фейсбук" виклала Дара Корній.
"Демографічну проблему вирішено. Завдяки Львівелектротрансу. Львовом курсує ось такий чарівний тролейбус", - йдеться в повідомленні.
І все б нічого, але в мережі до напису "Тут стають батьками" поставилися саркастично.
Одеська поліція втрутилася в скандал, який спалахнув через рекламу елітної білизни, в якій знімалися діти.
За словами глави департаменту ювенальної превенції Нацполіції Лариси Зуб, батьки 12-річних дітей, які дали дозвіл на зйомку в білизні, будуть притягнуті до відповідальності. Зуб зазначила, що найближчим часом планується проведення ряду експертиз.
"Зараз проводяться експертизи, після яких слідчий зможе прийняти рішення і кваліфікувати необхідну статтю. До відповідальності будуть притягнуті батьки школярок".
Нагадаємо, троллейбус-оплодотворитель перелякав всіх жінок у Львові.
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа" Сбербанк за помилку в рекламі вказав номер хлопця з Москви.
Також портал "Знай.uа" писав, що дизайнер перетворила маленьких моделей на повій, мережа кипить від злості.