Американське космічне агентство NASA звернуло увагу на те, як почастішало падіння метеоритів на землю за останні 290 мільйонів років, передає видання Replyua.net. Так, непрохані «гості з космосу» тепер прилітають в кілька разів частіше, ніж за останні 700 мільйонів років, однак лякатися не слід. За даними фахівців, в найближчі мільйони років зіткнення з великим метеоритом можна не чекати, а значить – Землі побоюватися нічого. Є ряд інших загроз – наприклад те, що люди, нерозумним ставленням до ресурсів та можливостей нашої планети, самі створюють екологічну катастрофу. Проте в космосі поки все спокійно, про це говорять розрахунки співробітників NASA.

Вчені з США, Великобританії і Канади раніше визначили найбільші кратери на Місяці і Землі діаметром більше 20 км. Завдяки цим дослідженням вчені змогли визначити вік кратерів і частоту падіння великих астероїдів на Землю і Місяць. На Землі було виявлено 29 кратерів, вік яких менше 290 млн років. А ось кратерів, які старше 290 млн років, на Землі всього лише 9. Згідно з цими показниками, частота падіння астероїдів значно збільшилася.

«Можливо, що астероїди призвели до вимирання видів? Впливали вони на зміну клімату або на стан різних континентів? Всі ці речі вчені можуть почати вивчати більш уважно», - повідомив один з авторів дослідження. Крім того, вчені встановили, що великий астероїд впаде на Землю не раніше, ніж через 860 років.

Нагадаємо, раніше на Місяці виявили стародавнього «гостя» з Землі: вчені ламають голову над тим, як таке взагалі можливо.

Дослідники провели аналіз місячних зразків, доставлених на Землю в ході місії "Аполлон-14". В експериментальних зразках знайдені частинки мінералів, які, на думку вчених, не могли утворитися на Місяці. Такі висновки вчені опублікували в популярному науковому журналі Earth and Planetary Science Letters, передає Хвиля.

Тарологиня розповіла, чи впораємося ми із російськими "Цирконами" Для пенсіонерів буде більше грошей у квітні Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Нагадаємо, растение, яке виростили в китайському місячному посадковому модулі Чан'е-4, загинуло через дев'ять діб. Системи модуля не зуміли впоратися з підтримкою життєдіяльності рослини в настільки важких умовах.

Як повідомляв портал "Знай.uа" астрономи опублікували унікальні кадри астероїда "Край світу". Сфотографували астероїд з допомогою зонда New Horizons в хвилини максимального зближення з об'єктом на відстані 6700 км за 7 хвилин до прольоту повз нього.

"Знай.uа" писав, мешканці п'яти континентів споглядали повне місячне затемнення. У той же день відбулося ще дещо: 04:41:43 UT в Місяць врізався метеорит.