Традиційно в українських магазинах знову ціни поповзли догори практично на всі продукти, навіть на сезонні. За останні півроку українці почали витрачати на молочні продукти на 2% більше, або в середньому на 5,6 гривень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповів генеральний директор Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, - пише Politeka.
Так, до молочного кошика, про який йде мова, увійшли по кілограму сметани, м’якого сиру і вершкового масла та літр молока.
"Усі молочні вироби, за винятком м’яких сирів, за перші шість місяців стали дорожчими від 1% до 3%, а саме: молоко – на 1%, сметана – на 2%, вершкове масло – на 3%. І тільки м’який сир подешевшав на 1%. У порівнянні з початком року вершкове масло додало в ціні 5,5грн за кілограм, сметана – 1грн, молоко – 20коп за літр, а м’який сир став дешевше на 1,1грн за кілограм", – зазначив експерт.
За даними офіційної статистики, у ціновому вимірі в кінці червня кілограм масла можна було придбати за 182,5грн, сиру – за 88,8грн, сметани – за 52грн, літр молока за 22грн.
Вартість же кошика в цілому склала 345,3грн, тоді як на початок року все це коштувало 339,7грн.
І хоча подорожчання було незначним, проблеми з молочкою є. Вони стосуються великої кількості фальсифікату на ринку. Особливо часто це стосується масла, твердих та плавлених сирів.
За даними Інфляційного барометра, за півроку молоко подорожчало на 11%, сметана – на 2%, масло – на 5% і сир – на 6%.
Втім, як зазначає експерт, це дані офіційної статистики. В реальності ж українці бачать на прилавках магазинів ціни значно більші.
Нагадаємо, не дивлячись на сезон в Україні рекордно здорожчали овочі. Так, наприклад, ціна на моркву виросла на 300%.
Дивіться: Як обрати натуральні молочні продукти
Як повідомляв Знай.ua, страшна інфекція чатує на українців у найпопулярніших продуктах. Від ботулізму померла п’ята людина в Україні від початку 2018 року.
Також Знай.ua писав, що 10 липня, в Україні проголосували за закон, який зобов'язує українських виробників не перекручувати інформацію про продукти і писати на етикетках максимально зрозуміло і просто, не вводячи покупців в оману.