"Укрзалізниця" збирається купити до 300 нових локомотивів, крім того вкладе кошти в модернізацію вже існуючої техніки. Це необхідно для забезпечення прибутковості і раціонального графіка руху локомотивів, розповів керівник "Укрзалізниці" Євген Кравцов в інтерв'ю Delo.UA

Щодо оновлення парку локомотивів, Євген Кравцов каже наступне: "Так, їх потрібно купити в найближчі 5-10 років. Потреба 50-300 локомотивів. Це великі кошти на багато років вперед, що вимагає серйозної підготовки. Мої колеги вже спілкувалися з основними світовими виробниками двосистемних поїздів, яких не так вже й багато. Ми плануємо провести конкурс. Хто запропонує кращу модель за співвідношенням ціна-якість і іншим вимогам, з тим можна створити СП на території України. І зобов'язати забезпечити якусь початкову локалізацію з подальшим зростанням цього показника до 60-70% ".

До кінця поточного року планується залучити інвесторів для капітального фінансування. Ними, за попередньою домовленістю, виступлять банк KfW і консорціуми ЄБРР з ЄІБ.

Читайте також: Якість українських продуктів зростатиме швидше за їхню ціну

У планах "Укрзалізниці" покупка експериментального локомотива для тестування в умовах України. Він буде придбаний у виробників, які запропонують найкращі умови, і зроблять основний акцент на зменшенні ризику, пов'язаного зі швидкісними поїздами.

Популярні новини зараз
Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Ремонт існуючої техніки збираються виконувати на заводах "Укрзалізниці" після попередньої оцінки ринкової ситуації. Євген Кравцов розповів про наявність необхідних потужностей і можливості конкурувати навіть всередині профільних виробництв "Укрзалізниці": "У нас три великих локомотиворемонтних заводу: Львівський, Дніпропетровський тепловозоремонтний і Запорізький електровозоремонтний. І Київський електровагоноремонтний завод, який спеціалізується на ремонтах електричок. Дарницький вагоноремонтний завод чого вартий! Найпотужніше підприємство, яке потрібно запускати по повній. Також є Стрийський і Панютинський заводи. Більш того, жорстко контролюючи маржинальність і прибутковість, ми можемо зробити більше продукції за ті ж гроші. Адже це наші структурні підрозділи".

Що стосується закупівлі вагонів, керівник "Укрзалізниці" сказав: "Ми, як українська державна компанія однозначно виступаємо за підтримку національного виробника. Але не повинно бути дискримінації, щоб національний виробник був конкурентний".