Міжнародна група вчених із Шотландського університету Сент-Ендрюс провела декілька досліджень, в ході яких помітила цікаву закономірність: із 52 основних жестів, які використовують маленькі діти, 46 відомі шимпанзе.

Так, дослідники спостерігали за дітьми у віці від 1 до 2 років і помітили, що їхня мова жестів практично на 100% збігається з жестами, якими користуються мавпи, причому різного віку. Про це вчені написали на сторінках видання Animal Cognition.

"Можливо, що "мова" ця має досить давню природу: команда європейських дослідників показала, що практично всі жести малюків використовують і шимпанзе", - пише команда.

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Аби виключити можливість впливу місцевих культурних факторів, експеримент проводили одночасно в Німеччині та Уганді. Вчені відзначають, що методи спостереження використовували однакові як для дітей, так і для мавп.

Всього в дітей відзначили 52 окремих комунікативних жесту, з яких 46 (89 %) виявилися відомі і для шимпанзе, незважаючи на те, що два види розділилися ще 5-6 млн років тому. Є цікаві відмінності. Так, вчені відзначили, що діти набагато частіше за мавп використовують вказівні жести, а помахування відкритою долонею, мабуть, — рух і зовсім унікальний для нашого виду.

Напомним, міжнародна група з американських і японських дослідників заявила, що винайшла ліки від діабету першого типу.

Як повідомляв портал "Знай.uа", ізраїльські вчені провели декілька досліджень і з'ясували, з якими препаратами пробіотики можуть завдати серйозної шкоди людському організму. Так, фахівці з ізраїльського Інституту Вейцманна провели відразу два дослідження щодо впливу пробіотиків на людський організм.

Також "Знай.uа" писав, що фахівці змогли визначити африканських тварин, з яких колись в епоху палеоліту наші предки робили інструменти як мінімум 1,8 мільйона років тому.