Багатьом з нас дуже цікаво дізнатися про світ, який існував задовго до нас. Дослідження вчених допомагають втілити найзаповітніші мрії в реальність.

Нещодавно вченим вдалося виявити цікаві знахідки про найдавніших птахів, які населяли нашу планету, повідомляє видання Naked-science.

птахи дикої природи

Цікаво, що стародавні мадагаскарські епіорніси досягали неймовірної для птахів величини, однак зараз вчені почали розбиратися в їхній систематиці і визначили найбільшого чемпіона.

На даний момент численні залишки представників сімейства і їхніх яєць знаходяться в розпорядженні вчених.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

скелет птаха

Згідно з результатами вчених, знахідки вказують на те, що епіорніси могли виростати вище трьох метрів при масі більше 500 кілограмів, а їх яйця набирали ваги більше десяти кілограмів.

У джерелі повідомляється про те, що:

Більше за них були хіба що деякі австралійські дроморніси, куди більш примітивні, які не дожили навіть до появи на континенті людини

Крім того, вчені також показали новий порядок в класифікації епіорнісів, а також виділили найбільшого представника цієї групи. Як вони повідомляють, довгий час найбільшим з епіорнісів вважалася найперша знахідка, описана як представник виду Aepyornis maximus.

В кінці XIX століття був знайдений ще більший зразок, який спершу віднесли до окремого виду A. titan, але потім визнали рідкісним і особливо великим представником того ж A. maximus.

дика природа

Найбільший птах має свою особливу назву, а саме Vorombe titan, що означає просто «гігант» на малайзійському і грецькому.

Ви будете шоковані, але представники цього виду могли досягати маси в 800 кілограмів і перевершували тим самим навіть найвідоміших зразків дроморнісов.

До слова, група вчених з Кіотського університету під керівництвом Тосіхіса Ясіро виявила на японських островах Сікоку і Кюсю колонії термітів, що складаються виключно з самок.

Науковці фактично вперше підтвердили, що терміти здатні здійснювати партеногенез - тривалу можливість обходитися без самців, задовольняючись самооплодотворенням.

мурахи

Докладний опис колонії та інші особливості відтворення потомства без участі самців вчені опублікували у журналі BMC Biology.

Статеве розмноження має ряд досить очевидних недоліків в порівнянні з відтворенням власних копій. Так, щоб продовжити свій рід, створінню необхідно витрачати сили на пошук партнера, що не тільки вимагає додаткових витрат енергії, але і знижує шанси кожної окремо взятої особини залишити максимальну кількість потомства.

Проте, достоїнств у розмноження за участю двох особин все ж помітно більше. Статеве розмноження дозволяє уникнути накопичення генетичних помилок, а також сприяє постійному "перемішуванню" генів, в результаті чого виживають найбільш здорові і пристосовані до життя особини.

Тварини "відмовляються" від статевого розмноження вкрай нечасто, і у переважній більшості в довгостроковій перспективі такого роду популяції від цього програють. Проте, винятки існують, і нове дослідження демонструє, що їх може бути не так мало.

Японські вчені з'ясували, що незвичайний підвид "антиеволюційних" термітів, які живуть в Японії, може існувати надзвичайно довго. Дослідники відзначають, що така здатність могла з'явитися у термітів після певних мутацій.

При цьому фахівці з'ясували, що мутація, яка забезпечила термітам можливість розмножуватися самостійно, з'явилася не менше 14 мільйонів років тому, а значить, виявилася для них вельми "вигідною" з еволюційної точки зору - в іншому випадку їй не вдалося б передаватися у спадок настільки довгий час.

Тепер люди зі світу науки з'ясовуватимуть, чи можна масштабувати такі процеси і відтворити їх в штучних умовах.

Природа - це не лише квіточки, метелики і прозорі озера. У всякої медалі є зворотний бік, і тут теж є чому дивуватися. Представники фауни поїдають одне одного і ведуть відчайдушну боротьбу за життя.

Нагадаємо, група арехеологів у Швейцарії виявила найдревнішу на території Європи скульптуру, що зображує людську фігуру.

Як повідомляв Znaj.ua, теоретично, мамонти могли б жити і сьогодні. Вчені дуже довго шукали причини вимирання цих величних створінь і ось, відповідь знайдена.

Також Znaj.ua писав про те, що вчені знайшли на дні океану дивну рибу, яка більше нагадує величезний рот з хвостом.