На думку фахівців, планета-вбивця вже почала витісняти Землю, а незабаром і зовсім поглине її

Планета Нібіру зіткнеться з нашою вже в жовтні цього року. Про це повідомляють західні ЗМІ.

Найімовірніше, це відбудеться наступним чином: космічний об'єкт приземлиться на території Північної Америки і викличе виверження супервулкана Йеллоустон. Раніше повідомляли, що Нібіру почне атакувати Землю у вересні, але цього так і не сталося, незважаючи на заяви коспирологов.

Якщо звернутися до міфології, легенду про Нібіру можна відшукати саме в шумерських оповіданнях. Хоча там ніхто й не називає це речовина планетою. Нібіру називали зірку, яка була покликана вказати напрямок всім небесним світилам.

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

Зараз вже складно аналізувати або припускати, що мали на увазі жителі Месопотамії. Можливо, це був астрономічний об'єкт, що відзначає рівнодення, Юпітер, Марс або Сіріус, або зовсім щось вигадане.

Уфологи відзначають, що Нібіру перетворилася у величезну планету, яка продовжує обертатися навколо Сонця по найбільш довгою орбіті і зближується з сусідніми планетами раз у кілька тисяч років. І саме в цей момент відбуваються всі біди.
Найбільший інтерес до Нібіру почався після відкриття «дев'ятої планети». Як виявилося, це був невидимий об'єкт на околиці Сонячної системи. Вченим вдалося виявити завдяки спотвореним космічних орбітах тел. Ця планета не може нести загрози людству, ні самої Землі.

Також фахівці відзначають, що провісниками діяльності Нібіру є аномальна активність в Антарктиді. Незважаючи на те, що ми може цього не помічати, вчені вважають, що негативний вплив на нашу планету вже почалося.

Нагадаємо, раніше археологи знайшли "руку бога": фото.

Як повідомляв портал "Знай.uа" кривава атака цунамі і землетрусу забрала десятки життів: перші кадри катастрофи.

"Знай.uа" писав, що археологи знайшли велетенську мертву зону.