Первісний дитина з печери на Малопольської височини, визнано найстарішою людиною, коли-небудь знайденою на території Польщі. Про це повідомляє Science in Poland.

Фахівці оцінили вік останків в 115 тис. років.

За словами професора Павла Вальді-Новака з інституту археології Ягеллонського університету, археологам вдалося знайти частину кисті рук дитини.

Вченим вдалося з'ясувати, що 5-7 річна дитина померла при вкрай цікавих обставин: його проковтнула величезна хижа птиця.

Прийдуть з перевіркою до кожного: змінилися правила соціальних виплат Продукти продаватимуть за новими правилами: чи постраждає звичний раціон українців ПриватБанк блокує гроші пенсіонерів "Покинув, два роки шлявся, обжимався...": Оля Цибульська розповіла, що сталося з Винником

На жаль, аналіз ДНК не вдалося провести через дуже поганий збереження кісток.

"Але ми не сумніваємося, що це останки неандертальців, тому що ми знайшли їх в дуже глибокому шарі печери, на кілька метрів нижче нинішньої поверхні. Цей шар також містить типові кам'яні інструменти, використовувані неандертальцем", - повідомив професор.

Раніше повідомлялося, що в результаті масштабних археологічних розкопок, які проводилися в Ростовській області, археологам вдалося виявити найдавніший курган поруч з Аксаєм. Про це повідомили в прес-службі дорожньої компанії "Автодор". Передають російські ЗМІ.

Так відомо, що вчені шукали поруч з трасою боєприпаси часів Великої Вітчизняної війни і останки радянських солдатів. Однак замість снарядів виявили, куди ціннішу знахідку, древній курган. Там був знайдений бронзовий браслет. Унікальна знахідка відноситься до III–I століть до н. е.

"На одному з курганів було виявлено сарматське поховання III-I ст. до н. е. В ньому лежали бронзовий браслет, дзеркало і веретенне прясельце — грузило з глини для обважнення. Недалеко від цього місця археологам вдалося знайти наконечник списа, залізні вудила з псалиями і скляну намистину, які були скоріше всього тризною, тобто підношенням померлого", — уточнили в прес-службі.

Нагадаємо, у Польщі археологи знайшли три секретних ядерних радянських об'єкти.

Як повідомляв портал "Знай.ua", під час розкопок дослідники виявили будови дивної форми в містечку Хірбет ель-Мастер, що поблизу нинішнього Єрусалиму.

Також "Знай.ua" писав, науковці знайшли батьківщину скіфів і сарматів.