Нещодавно вчені з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики в США прийшли до висновку, що живі організми здатні розселитися по всьому Чумацькому Шляху завдяки різним космічним об'єктам, у тому числі і метеоритам, астероїдам і кометам. Про це повідомляє Хвиля, посилаючись на видання Science Alert.

За гіпотезою панспермії, мікроорганізми можуть переміщатися з однієї планети на іншу через космічний простір. Як з'ясувалося, окремі клітини, які здатні пережити вплив вакууму та іонізуючої радіації, можуть разом із метеоритами або навіть космічними апаратами надаватися на інших небесних тілах, де їх життєдіяльність відновлюється. Як стверджують деякі вчені, живі організми могли потрапити на Землю разом із кометами мільярди років тому.

При цьому ранні дослідження довели, що перенесення живих організмів з планети на планету всередині Сонячної системи дійсно можливе. Однак у новій роботі вказувалося, що панспермія може здійснюватися між планетними системами в межах однієї галактики і навіть між близькими один до одного галактиками.

«Поширювачами» життя можуть бути об'єкти схожі на міжзоряний астероїд Оумуамуа, який відомий як «корабель прибульців». Більш того, системи з двох або трьох зірок здатні захоплювати навіть планети, що вільно летять та зійшли з орбіти навколо зірки в результаті катаклізму. Інші астрономи впевнені, що в Чумацькому Шляху таких планет налічується близько 100 мільярдів.

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Вчені підрахували, скільки скелястих об'єктів, що несуть на собі живі організми, що можуть бути викинуті з однієї системи і опинитися захопленими іншою по всій нашій галактиці. Якщо життя існує мільйон років, то міжзоряних «носіїв» життя, за розмірами подібних Оумуамуа, буде нараховуватися більше мільйона. Таким чином, навіть при найгірших розкладах різні регіони галактики здатні обмінюватися потенційно жилими небесними тілами.

Нагадаємо, що корабель прибульців припаркувався на пляжі в Південній Кароліні.

Як повідомляв портал Знай.uа, команда уфологів з Кореї зафіксувала в небі реальний НЛО.

Також портал Знай.uа писав, що на старому відео NASA виявили позаземних гостей.