Астрономи виявили в космосі структуру, яка існувала всього 2 млрд років після Великого вибуху. Маса космічного протокластера, що отримала ім'я Гіперіон, в кілька сотень разів перевищує масу нашої Галактики.

Міжнародна команда астрономів під керівництвом доктора Ольги Кучьятті з Національного інституту астрофізики в Болоньї виявила титанічну структуру, яка існувала в ранній Всесвіту — згусток матерії масою квадрильйон (1016) сонячних мас.

Команда дослідників використовували установку VIMOS на телескопі VLT ("Дуже великий телескоп", Параналь, Чилі). Виявлений об'єкт — найбільша структура, коли-небудь спостерігалася на такій величезній відстані від Землі, а отже, на такому ранньому етапі розвитку Всесвіту.

Випромінювання Гіперіона, зареєстроване астрономами, було випущено, коли з моменту Великого Вибуху пройшло всього 2,3 млрд років. Його маса приблизно відповідає масі найбільших структур, що спостерігаються в сучасному Всесвіті, однак для дослідників було несподіванкою виявити такі великі згустки матерії на такому ранньому етапі еволюції Всесвіту.

Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу

Параметри Всесвіту, спостережувані нами сьогодні — розмір і маса зірок, галактик і галактичних скупчень, а також відстань між ними — є наслідком найбільш фундаментальних фізичних констант.

Виходячи із знання цих констант, теоретики намагаються відновити приблизну історію всесвіту, починаючи з перших секунд після Великого Вибуху.

Розбіжність спостережуваної картини з передбаченнями може означати, що наше розуміння фундаментальних законів фізики потребує уточнення.

Нагадаємо, легендарний британський учений Стівен Хокінг описав загибель усього людства у своїй останній книзі "Короткі відповіді на "великі питання"

Нагадаємо, останнє відкриття Хокінга підірвало світ.

Як повідомляв "Знай.uа" опубліковано останнє послання Хокінга.

Також Знай.uа писав, що вченим дозволили перетворювати людей на мутантів.