Біологи виявили, що зміна клімату різко змінює наземні рослинні співтовариства та їх екосистеми такими швидкими темпами, що наявність стабільної бази, з якої проводити експерименти, стає все важче.

Міжнародна група дослідників, очолювана двома біологами Університету Вілланова, виявила, що зміна клімату різко змінює наземні рослинні співтовариства і їх екосистеми такими швидкими темпами, що створити стабільну базову лінію для проведення експериментів стає все важче.

Стаття під назвою "Зміни навколишнього середовища перевищують лікувальні ефекти на види рослин" опублікована днями в журналі Global Change Biology, провідний автор Адам Ленглі, кандидат наук і співавтор Саманта К. Чепмен.

У дослідженні задокументували результати, які порівнювали велику кількість оточуючих (вирощених у природних умовах) рослин з рослинами на ділянках, експериментально оброблених підвищеним вмістом вуглекислого газу, поживних речовин, води і потепління для імітації майбутніх змін навколишнього середовища.

А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Дослідники порівняли зміну великої кількості оточуючих рослин з обробленими. Використовуючи базу даних довгострокових досліджень глобальних змін за 30-річний період, команда оцінила тенденції в чисельності рослин для 791 видів рослин в оточуючих і оброблених ділянках протягом 16 довгострокових експериментів по глобальній зміні. Результати були несподіваними.

Для більшості видів (57%), згідно статті, величина зміни навколишнього середовища була більше, ніж величина ефектів лікування – в протилежність очікуваному дослідниками.

"Докази свідчать про те, що постійна зміна клімату різко змінює наземні рослинні співтовариства", - сказано в статті.

Нагадаємо, людству залишилися лічені роки, планета приречена. Вчені розповіли, що чекає людство через найближчі 10 років.

Як повідомляв "Знай. ua", легендарний "живий ліс" знищений людиною, вчені заявили про екологічну катастрофу. Цей знаменитий ліс опинився на межі зникнення.

"Знай. ua" писав, що глобальне потепління позбавить чоловіків улюбленого напою. Першими постраждають виробники в Європі та Північній Америці.