Учені все ніяк не можуть залишити в спокої астероїд, який прилетів до нас з іншої галактики. Дослідники з Гарварду припустили, що перший міжзоряний об'єкт, який пролетів через Сонячну систему може бути інопланетним космічним кораблем. Варто відзначити, що таку теорію висунули не уфологи, які люблять роздувати тему, а дослідники, які вірні науці.

Його було помічено на надзвичайно високій орбіті в 2017 році, коли він був на відстані 30 млн км від Землі. Спочатку об'єкт вважали кометою, але згодом перекваліфікували на астероїд. Сам космічний об'єкт рухався з досить великою швидкістю.

Тепер пара дослідників з Гарварду допускає, що Оумуамуа є інопланетним космічним кораблем. Як йдеться у статті, яка буде опублікована 12 листопада в “Листах астрофізичного журналу”, об'єкт “може бути повністю робочим зондом, цілеспрямовано спрямованим на Землю інопланетною цивілізацією”.

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною

Не виключено, що це маскування, а космічний корабель знаходиться в середині цього космічного об'єкта.

Нагадаємо, що гучний смартфон від китайської корпорації Nubia розмели за хвилину після початку продажів. Варто зазначити, що перша партія була 100 000 смартфонів Nubia X, який отримав відразу два дисплея і корпус у формі моноблока. Також девайс залишився без фронтальної камери, але другий екран допоможе зробити селфи з допомогою основної.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Xiaomi відома своїми пристроями, які шокують весь світ низькою ціною. Таким чином з'явилися на прилавках бездротові навушники, ціна яких близько 25$. Девайс здатний працювати без підзарядки близько 7 годин, забезпечуючи зручне використання.

Знай.uа писав, що після презентації нових девайсів від Apple, ціни на продукцію компанії на території Росії помітно підвищилися. Тім Кук назвав причину цього - занадто слабка економіка країни і нестабільна валюта.