Астрономи з допомогою потужного телескопа “Хаббл”, виявили на просторах космосу самотню карликову галактику ESO 338-4, яка розташовується на відстані 100 мільйонів світлових років від Землі в сузір'ї Південна корона. За допомогою того ж телескопа вдалося зробити кілька дивовижних знімків. Сама галактика знаходиться дуже далеко від Чумацького Шляху, і людство не здатна долетіти до неї без подорожі в часі або просторі зі швидкістю світла.

Наголошується, що ESO 338-4 – це блакитна компактна карликова галактика. Ці галактики і отримали свою назву регіонів активного формування молодих блакитних зірок, які, як правило, розташовуються біля їх ядер. Примітно, що блакитні зірки мають найвищу температуру зовні з існуючих зірок. Один з таких регіонів можна помітити і в ESO 338-4. Термін життя молодих зірок дуже малий за астрономічними мірками – всього кілька мільйонів років, після чого вони часто згасають.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили найяскравішу наднову зірку у Всесвіті. ASASSN-15lh в два рази яскравіше зафіксованого раніше максимуму для наднових зірок, в тисячі разів яскравіше “нормальних наднових і в 50 разів яскравіше нашої галактики Чумацький Шлях.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Нагадаємо, що гучний смартфон від китайської корпорації Nubia розмели за хвилину після початку продажів. Варто зазначити, що перша партія була 100 000 смартфонів Nubia X, який отримав відразу два дисплея і корпус у формі моноблока. Також девайс залишився без фронтальної камери, але другий екран допоможе зробити селфи з допомогою основної.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Xiaomi відома своїми пристроями, які шокують весь світ низькою ціною. Таким чином з'явилися на прилавках бездротові навушники, ціна яких близько 25$. Девайс здатний працювати без підзарядки близько 7 годин, забезпечуючи зручне використання.

Знай.uа писав, що після презентації нових девайсів від Apple, ціни на продукцію компанії на території Росії помітно підвищилися. Тім Кук назвав причину цього - занадто слабка економіка країни і нестабільна валюта.