Група біологів в Бразилії виявила величезний мурашник. Його площа становить майже 230 тис. кв. км.

Група американських і бразильських біологів під керівництвом Стівена Мартіна з Університету Солфорда виявила цілу систему мурашників. Його створили терміти Syntermes dirus.

Найбільш ранні тунелі, за запевненням вчених, прориті в пагорбах близько 3,8 тисяч років тому.

Терміти Syntermes dirus мешкають у зоні сухих лісів на північному сході Бразилії. У цій місцевості ростуть лише низькорослі дерева, чагарники і сукуленти.

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Тарологиня розповіла, чи впораємося ми із російськими "Цирконами" Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося

У каатингу висота горбів досягає від 4 до 9 метрів. І все завдяки діяльності мурах. Саме вони своєю діяльністю, а саме будівництва тунелів винесли на землю 10 куб. км землі.

Цього об'єму землі вистачило, щоб створити 200 млн пагорбів із загальною площею 230 тис. кв. км. А це більше, ніж площа сучасної Білорусі.

Цей термітник може стати найбільшою екосистемою, яка створена в світі комахами одного виду. При цьому вони не повністю заселені, а багато пагорби давно зруйновані в результаті антропогенних факторів. Крім того, вчені поки не виявили тунелі, де могла б знаходитися королева, — тільки мережа розгалужених тунелів і вузькі галереї з залишками листя.

Нагадаємо, секрет "Вежі Диявола", ссоривший вчених століттями, нарешті розкрили.

Як повідомляв Знай. ua, таємничі тунелі між Антарктидою і Австралією глибоко шокували весь світ. Користувачі не можуть зрозуміти звідки вони взялися.

Знай. ua писав, що вчені впритул наблизилися до розгадки таємниці безсмертя. Середній вік жителів племені складає 120 років.