Американські вчені заявили про те, що навіть невеликі дози аспірину допомагають зменшити прояв симптомів розсіяного склерозу. Як повідомляє MedicalXpress, в ході дослідження вчені провели експерименти на мишах.

Розсіяний склероз – аутоімунне захворювання, при якому Т-клітини імунної системи починають знищувати захисну мієлінову оболонку нервів. Від цього захворювання страждають 2,3 мільйона людей по всьому світу.

Дослідники давали аспірин мишам, які були спеціально вирощені для дослідження людської форми розсіяного склерозу. Виявилося, що навіть невеликі дози препарату (близько 81 міліграма "дитячого" аспірину) дозволяють зменшити симптоми склерозу у мишей.

Світло відключатимуть на 6 годин, а про опалення взимку і не мрійте: українців серйозно попередили Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Більш того, на думку вчених, аспірин бореться не тільки з симптомами розсіяного склерозу, але і з самою хворобою. При прийомі препарату мієлінова оболонка розпадається набагато повільніше. Інфільтрація руйнівних Т-клітин у спинний мозок також знизилася, коли мишей перевели на аспіріновий режим.

Раніше ми писали, що турецькі медики з університету "Медполь" розповіли, що регулярне вживання аспірину підвищує чоловічу потенцію. Наукова робота фахівців була опублікована в Renal and Urology News.

Повідомляється, що в якості об'єкта длясследований виступили 184 чоловіки, які страждають еректильною дисфункцією. При цьому їх середній вік склав 48 років. Протягом шести тижнів частина чоловіків приймала плацебо, а решта випивали таблетку аспірину.

Після закінчення цього експерименту виявилося, що у чоловіків, які вживали аспірин кількість успішних статевих актів зросла з 31 до 78 відсотків.

Нагадаємо, надмірне споживання солі провокує запалення у людей, які страждають від розсіяного склерозу.

Як повідомляв портал "Знай.uа" аналіз даних сотень тисяч американських жінок показав, що регулярне вживання низьких доз аспірину (100 мг) зменшує ризик розвитку раку яєчників на 23 %.

"Знай.uа" писав, що медики виявили мутації в генах, що призводить до появи рідкісного захворювання — синдрому Саула-Вільсона або дварфизма.