Допомагаючи імунній системі чистити тіло від старих клітин, можна відновити молодість. До такого висновку прийшли вчені Наукового інституту Вейцмана.

Дослідники вже випробували новий механізм на гризунах та заявляють про його ефективність.

Численні експерименти показують, що ця мрія може легко стати реальністю в найближчому майбутньому.

лабораторія

Результати цього дослідження під керівництвом професора Валерія Крижанівського і доктора Йоссі Овадьї з відділу молекулярної біології клітини нещодавно були опубліковані в Nature Communications.

Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу

Дослідження почалося з вивчення того, як імунна система бере участь у найважливішою діяльності - очищення старих і старіючих клітин, які створюють проблеми для тіла, поки вони там є.

гризун

Старіючі клітини - не повністю загиблі, але страждають втратою функції або непоправних пошкодженням. Вони залучені до захворювання старіння, сприяючи запалення.

Вчені випробували засіб на мишах, у яких був відсутній важливий ген для цієї імунної активності. Протягом двох років немолоді миші мали більше накопичення старіючих клітин порівняно з тими, у яких ген для видалення цих клітин був активним. Вони виглядали старшими, страждали хронічним запаленням, різні функції в їх організмі були ослаблені і померли раніше, ніж їх родичі.

старіючі клітини

Після цього мишам вкололи препарат, який пригнічує функцію певних білків, які допомагають старіючим клітинам виживати в старечому організмі. Дослдіники переконалися, що це сприяє видаленню таких клітин з організму.

Препарати вводили мишам, чиє старіння було результатом порушень, виявлених в імунній системі, а також тим, хто страждає передчасним старінням з-за іншої генетичної помилки.

Миші, що отримали препарат, реагували на нього позитивно. Аналізи крові і тести на активність показали поліпшення їх тканини виявилися набагато ближче до тканин молодих мишей.

Вчені підрахували кількість старіючих клітин і виявили, що їх залишилося значно менше, і значно нижче були ознаки запалення.

старіння

Тепер вчені мають намір випробувати цей механізм на людях, перевірити реакцію на дію препарату на своїх старих і старіючих клітинах і знайти способи активізації імунної системи для виконання цієї роботи. Тобто, якщо майбутні експерименти підтвердять правильність теорій, вони можуть створити дійсно "антивікові" методи лікування.

Нагадаємо, вчені знайшли ефективний засіб для боротьби з ожирінням: всього дві чайні ложки.

Як повідомляв портал "Знай.uа" вживання продуктів з високим вмістом жирів може негативно позначитися на здоров'ї цілих трьох наступних поколінь.

Також "Знай.uа" писав, що нестача сну штовхає людей вживати джанк-фуд.

Дивіться: Міфи та правда про біодобавки від лікаря Комаровського