Гендерна рівність – питання не тільки справедливого суспільства, а й турботи про здоров'я. Здоров'я жінки може страждати через це. Сексизм, зокрема, погіршує психіку та фізичний стан "слабкої" половини людства.

Про це заявили вчені з США та Бразилії після проведення відповідних досліджень.

Вони створили спеціальні анкети та попросили їх заповнити 3724 працездатних американців. В одному з питань добровольцям потрібно було вказати, скільки днів за останній місяць він відчував себе погано: переживав стрес, помічав симптоми депресії або емоційного вигорання.

Проаналізувавши дані, вчені виявили цікавий результат. Жінки заявляли про погане психічне самопочуття протягом 3,6 днів на місяць. Чоловіки в свою чергу почували себе недобре 2,8 днів. Фізичне нездужання жінки відчували в середньому 2,7 днів на місяць, а чоловіки – 2,2 днів.

Також вчені з'ясували, що 8,4% опитаних жінок і 2% чоловіків стикалися з дискримінацією за гендерною ознакою на роботі. 4,1% жінок і 1,3% чоловіків повідомили про домаганнях за останній рік. З дискримінацією того чи іншого роду (расизмом, сексизмом, забобонами щодо віку) стикалися 23% жінок і 16,5% чоловіків.

Від тривалої хвороби померла міністр освіти Любомира Мандзій - Садовий ллє сльози

Оля Полякова розповіла, як працювала глоткою по 230 днів: "Приїхала, труси поміняла і поїхала"

Леді Гага вперше показала себе без макіяжу: "Страшно..."

"Холостячка" Ксенія Мішина зізналася, чого хотіла найбільше за все, Олександр Еллерт до цього не додумався

Зв'язок між погіршенням здоров'я та дискримінацією зацікавив вчених. Вони також враховували такі чинники, як вік і рівень доходу респондентів.

У зоні ризику опинилися жінок, які стикалися з сексизмом і ейджизмом. Їм загрожує погіршення психічного стану. Фізичне здоров'я може погіршитися в жінок, які пережили домагання. На здоров'я чоловіків випадки дискримінації не позначилися в тій же мірі.

Нагадаємо, що людство може втратити головний допінг для мозку: названо причини.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені з Університетського коледжу Лондона на прикладі масштабної вибірки показали, що генетичні варіанти чотирьох генів через NMDA-рецептор здатні викликати симптоми шизофренії.

Також "Знай.uа" писав, американські вчені з Університету Арізони виявили, що звичні для людини напої, як чай та кава можуть загострити симптоми тривожності.