Російський інженер відобразив рідкісне і дуже красивое явище. В ніч 6 і 8 лютого, коли як раз стояла морозна, але безхмарна погода Михайло Маслов провів своє дослідження. За допомогою телескопа-астрографа з обсертваторії "Вега", в Росії він зробив знімки смарагдової комети.

«Я десь на 100 кілометрів від міста від'їжджаю. За містом небо темніше, і, відповідно, там це все набагато краще видно, менше стороннього світла , паразитного, спостерігається», — розповів Михайло Маслов.

Завдяки чутливості телескопа до туманних об'єктів він зміг отримати знімки цього явища.

"Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити

Чоловік стверджує, що без спеціального обладнання зробити це було б практично неможливим. Комета отримала назву Івамото, завдяки своєму першовідкривачеві з Японії Масаюкі Івамото - астроному -любителю.

Вперше вона була помічена в 2018 році. Вчені твердять про те, що люди так само зможуть спостерігати зачаровуюче світіння комети без яких-якої спеціальної техніки та обладнання протягом декількох тижнів. Але варто зазначити, що яскравість випромінюваного світла може зменшуватися.

Щоб бути тим самим щасливцем, який зможе спостерігати комету потрібно орієнтуватися на сузір'я Лева, що знаходиться під ковшом Великої Ведмедиці.

За інформацією співробітниці навчально-наукового центру «Планетарій» СГУГиТ Вікторії Дамм, у комети 7-зоряна величина — на небі вона буде виглядати, як туманна смарагдова кулька.

В наступний раз комета пролетить через 1371 рік, тобто в 3390 році. Так само в обсерваторії змогли обчислити швидкість польоту комети, він становить 66 кілометрів за секунду.

Нагадаємо, раніше "Знай.ua" писав про телескоп Hubble який відобразив зміни на двох крижаних гігантах- Нептуні і Урані. Виявилося що у планет так само є літо,осінь,зима і весна.

Також "Знай.ua" повідомляв про нове відкриття науковців NASA. Це не просто купка зірок а ціла Галлактика!

Раніше "Знай.ua" писав про те що наша Галлактика зовсім не така як нам здається. Вона швидше нагадує увігнуту спіраль по двох кінцях.