НАСА виявило під льодом в Гренландії ще один ударний кратер, що утворився в результаті падіння метеорита не раніше, ніж 100 тис. років тому. Повідомляється, що раніше виявити його просто не було можливості через технологічного прогресу, і апарати були не настільки потужними, щоб розгледіти під льодом величезний кратер.

У листопаді 2018 року датські вчені виявили під льодовиком Гайавата в Гренландії кратер діаметром 31 км. Тоді дослідники припустили, що залишити його міг метеорит діаметром близько 1,5 км. Передбачалося, що об'єкт впав близько 11,7 тис. років тому. Як виявилося, метеорит був не один.

Через чотири місяці НАСА виявила на відстані 183 км від нього ще один ударний кратер. Вм'ятина діаметром 56 км знаходиться глибше під льодом, ніж кратер Гайавата — на глибині 2 км порівняно з 930 м під поверхнею льодовика відповідно. Втім, це не дивно, адже космічне тіло мало велику масу, так що і він поринув вглиб Землі набагато більше.

Зараз геологи і астрономи займаються дослідженням обох кратерів — очікується, що результати дослідження об'єктів дозволять краще зрозуміти історію бомбардування Землі метеоритами. Цілком можливо, що ще одна загадка історії розповість про нас трохи більше.

Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Нагадаємо, що компанія Ubisoft проговорилася про всі секрети майбутньої гри The Division 2. Варто зазначити, що перша гра користувалася величезною популярністю, так що вихід другої частини було досить очікуваним. Один з творців гри повідомив, що незабаром з'явиться відкритий бета-тест, так що кожен бажаючий зможе випробувати гру ще до її анонсу. Відмінна можливість, щоб зрозуміти, чи подобається вам гра, чи ні.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що власники старих iPhone не хочуть оновлювати свої смартфони. Судячи з фінансових звітів компанії, продажі нових iPhone 2018 року виявилися невдалими. І це не дивно, адже нічого нового компанія не показала в цьому році, а сенсу переплачувати за точно такий же телефон тільки з меншими рамками просто немає.

Знай.uа писав, що iPhone в Україні істотно подешевшали. Повідомляється, що тепер можна придбати порівняно нові моделі за доступною ціною. Варто відзначити, що магазини і торговельні посередники просто хочуть продати решту смартфони, щоб звільнити місце новим моделям, вихід якого запланований на 2019 рік.