Міжнародна група вчених зайнялася дослідженням світового океана. Вони на судні Tara зібрали зразки морської води в різних частинах Світового океану.

Завдяки вивченню зразків води вдалося виявити майже 200 тисяч видів морських вірусів.

"Після подорожі по всьому світу, збираючи океанську матерію від полюса до полюса, вчені виявили близько 200 000 популяцій морських вірусів", - повідомляється в дослідженні.

Дані про віруси були отримані з 146 зразків, які взяли в ході декількох експедицій на борту судна Tara. У тому числі використовувався 41 зразок, який узяли під час подорожі Північним Льодовитим океаном в 2013 році.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Вчені спочатку намагалися визначити, чи є генетичний матеріал у зразку вірусним чи ні. Після цього дослідники займалися порівнянням нитки ДНК одну з іншої, щоб розділити їх на вірусні популяції.

Завдяки детальному аналізу вдалося виявити 195 728 популяцій вірусів. А це в 12 разів більше, ніж в попередньому аналізі, у якому досліджували менший набір даних, який експедиція Tara зібрала раніше.

Раніше повідомлялося, що смертоносна грибкова инфекциястійкий до основних протимікробних препаратів, поширюється по всьому світу, і вчені не знають, звідки вона взялася.

За даними Центрів з контролю і профілактики захворювань, резистентна форма грибка під назвою Candida auris заявляє про себе в усьому світі, пише Live Science.

Нагадаємо, вчені вбили страшний вірус, це врятує мільйони.

Як повідомляв Знай. ua, вчені розробили скляне зброю проти супербактерій.

Знай. ua писав, що ховається в наших пляшках з водою.