Геолог з Німеччини Альфред Вегенер на початку ХХ століття вперше запропонував теорію дрейфу континентів. Він порівняв обриси берегових ліній старого і Нового світів, а також геологію їх узбереж.

В той час вона не мала істотного успіху і вчені не могли пояснити і зрозуміти ті сили, які розсунули континенти так далеко. Друга хвиля теорії сталася в середині 20 століття.

Завдяки палеомагнитным досліджень вдалося з'ясувати, що земні континенти дійсно переміщувалися і деколи навіть поверталися. До того часу вже почалася розробка сучасної геотектоніки, яка показала, що руху в земній мантії можуть призводити до переміщення об'єктів континентального масштабу.

Високоточне вимірювання положення континентів стало можливим вже з початком космічної ери. Виявилося, що материки дійсно дрейфують зі швидкістю близько декількох сантиметрів в рік.

Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Раніше повідомлялося, що нещодавно астрофізики зробили сенсаційну заяву після того, як переглянули зображення, отримані телескопом Хаббл. Так вчені стверджують, що Всесвіт розширюється на 9% швидше, ніж передбачалося раніше. Найцікавіше, що для пояснення цього явища вченим знадобиться нова фізика.

Як припускає група космологів із США, дивацтва в розширенні Всесвіту можна пояснити ранньою темною енергією. Вона з'явилася незабаром після Великого вибуху і покрила простір чимось на зразок космічної антигравітації, надавши Всесвіту прискорення.

Нагадаємо, на дні океану вчені виявили найзагадковіша істота.

Як повідомляв Знай. ua, вчені розповіли, в якому віці людина здатний створити шедевр.

Знай. ua писав, що вчені зробили відкриття, яке змінить світ.