Вважалося, що незвичайні птахи під назвою білогорлі рейки були знищені внаслідок повені на атолі в Індійському океані. Неймовірно, але недавно вчені виявили їх на цьому ж місці.

Белогорлые рейки

Фахівці повідомили, що птахи відродилися завдяки процесу ітеративної еволюції – повторної еволюції одного і того ж предка. Цей вид пернатих безліч разів змінював структуру тіла. Наприклад, коли білогорлих рейок колонізували, вони стали нелітаючими. Зоологи були переконані, що ці птахи вимерли 136 тисяч років тому. На превеликий подив, вони виявили представника білогорлох рейок з останньої групи, яка вижила. Вона як і раніше живе на атолі в Індійському океані.

Атоли в Індійському океані

Це не єдина знахідка, яка підкорила і водночас збентежила орнітологів. У кінці квітня цього року вчені виявили два види птахів, які раніше були невідомими. Вони були знайдені на острові архіпелагу в Індонезії. Представники горобцеподібних отримали цікаві імена – білоглазка Вангі-Вангі і білоглазка Вакатобі.

Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів

Білоглазка Ванги-Ванги і білоглазка Вакатоби

Зоологи сподіваються на те, що влада допоможе зберегти це унікальне природне середовище і визнають острів зоною, що охороняється. Якщо цього не станеться, людство втратить нові і досить незвичайні види тварин ще до їх відкриття.

Невідома науці птах

Читайте також: трагедія унікальних оливкових пташок, які були винищені вагітним "хижаком". У світі залишилося лише 15 зразків стефенського чагарникового кропивника, який був знищений за рік.

Нагадаємо, дослідники з Унівеситету Кінкі на крок ближче до того, щоб клонувати вимерлих тварин.

Раніше портал "Знай.uа" розповідав: вчені знайшли дивного монстра в обладунках. Експонат допоміг дослідникам зрозуміти, яким чином крокодили перетворилися на дельфіноподібних істот.

Читайте також: палеонтологи виявили найдавнішого птаха із сюрпризом.