Вчені виявили унікальну вапнякову сланцеву плиту, в якій були сотні маленьких рибок. Фахівці прийшли до висновку, що їм вже понад мільйон років.

Сенсаційну знахідку виявили в одному з японських музеїв, пише видання POLITEKA.

В музей Японії цю плиту привезли вчені після розкопок у Північній Америці. Головною особливістю знахідки є те, що ці рибки жили на Землі десятки мільйонів років тому. В цілому, автори дослідження нарахували 259 дрібних риб виду Erismatopterus levatus, який давно вимер на Землі.

Формація зберегла ознаки, яки характерні для епохи еоцену, яка тривала між 56 і 34 мільйонами років тому на нашій планеті. Фахівці запевняють, що вже тоді риби демонстрували розвинену соціальну поведінку.

Надії більше нема? Пенсіонери не вірять у справедливий перерахунок виплат, що "урізали" Українцям обіцяють глобальні пенсійні зміни: буде розміром 60% від зарплати Ось таким був дідусь "Запорожця": рідкісні кадри унікального прототипу із кузовом незвичайної форми ТЦК стануть "невидимками" для ухилянтів: про які повноваження говорять

Зафіксований у камені рух рибок був узгодженим. Вчені, які брали участь у дослідженні, відзначають, що вже тоді вони давно і впевнено взаємодіяли один з одним в зграях.

Нагадаємо, днями про незвичайну знахідку повідомила Служба парків і дикої природи Північної частини Австралії. Дослідникам вдалося виявити унікальну рептилію з рідкісною аномалією – змію з трьома очима.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені виявили унікальний дар природи. Нова знахідка вчених є практично безцінною, це має побачити кожен.

Також "Знай.uа" писав, в тропічних лісах виявили унікальну, жабку, що світиться. Жабки, на думку дослідників, використовують цю здатність для спілкування з родичами.