На науковій конференції в Ноттінгемі (Англія) психологи розповіли, що дівчата, які приділяють соціальним мережам багато часу, визнають худобу привабливою і прагнуть до неї.

Дане дослідження провів відомий британський психолог Мартін Графф спільно зі своїми колегами з Університету Південного Уельсу, пишуть європейські ЗМІ.

Відомо, що в його експерименті брала участь сотня студенток. Вони розділилися на чотири групи відповідно до часу, проведеного в соціальних мережах (враховувалися Facebook, Instagram та Pinterest). У першу групу потрапили дівчата, які раніше витрачали на них менше 30 хвилин в день, далі цей показник збільшувався на півгодини. Так, респонденти четвертої групи проводили в соцмережах більше ніж півтори години на день.

Учасниці відповідали на питання анкети, яка вимірювала три показники: ступінь згоди з образом «ідеального тіла», який популяризується в суспільстві, ступінь стурбованості тим, як інші люди сприймають їх власне тіло, і мотивація до схуднення. Рівень об'єктивації визначався завдяки оцінці, яку студентки давали заявами на кшталт «худі дівчата — більш привабливі».

Популярні новини зараз
А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Дослідники виявили, що учасниці, які проводили в соцмережах більше години на день, отримали найвищі показники у всіх трьох категоріях. Мартін Графф прокоментував:

«Ми продемонстрували, що часте відвідування сервісів, де люди викладають власні фотографії для порівняння з іншими, пов'язане з нездоровим ставленням до тіла і того, які зусилля для цього необхідні».

Як повідомляв портал "Знай.uа" у популярному додатку Instagram з'явилася функція оплати товарів і послуг. Щоб залучити на свій майданчик рекламодавців, розробники Instagram дали можливість користувачам розплачуватися за покупки в інтернет-магазинах, платити за послуги салонів та ресторанів. У компанії сподіваються, що власники популярних брендів самі будуть стимулювати покупців платити через Instagram, а тому розраховують на приплив нових користувачів. Про підготовку створення власної платіжної системи Instagram оголосив у минулому році.