Вчені з Університету Міннесоти виявили ефективність сенолитиків — препаратів, що прискорюють загибель пристарілих клітин — в боротьбі зі старінням організму.

Дослідження показали, що суміш із двох таких препаратів — Дазатиниба і Кварцетину — сприяє вибірковому знищенню клітин, що мають старечий фенотип. Завдяки цьому зменшується запалення, викликане цитокінами, які виділяються такими клітинами.

Така суміш знижувала ризик передчасної смертності у гризунів на 65%. А виживаність мишей, яким була проведена терапія сенолитиками, збільшилася на 36%.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський

Таким чином, вчені вважають, що їм вдалося знайти той самий препарат, який продовжує життя, говориться в прес-релізі MedicalXpress.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", відомий український екстрасенс, який брав участь у популярному шоу "Битва екстрасенсів", Олександр Шепс розповів, яких звичок потрібно позбутися, щоб стати багатшими.

За словами чоловіка, ми практично всі маємо ці шкідливі звички, які заважають примноження грошей. Саме це потрібно виправити, щоб поліпшити своє матеріальне становище, пише Шепс на своєму офіційному сайті.

Нагадаємо, в єгипетській гробниці, якій вже понад 3200 років, знайшли найстаріший у світі сир, заражений вбивчою бактерією. Про це повідомляє Daily Mail. Продукт виявили поруч з похованням єгиптянина Птамеса, який колись стояв на чолі столиці Мемфіса.

З'ясувалося, що сир був заражений бактерією Brucella melitensis, яка викликає брузельоз, також відомий як середземноморська лихоманка. Ця потенційно смертельна хвороба зазвичай передається від тварин до людей через непастеризовані молочні продукти.

Зазначимо, американські фахівці прийшли до висновку, що недосипання виникає так званий вірус самотності.

Про це повідомляють ЗМІ.

Безсоння культивує в людині почуття самотності і соціальної ізоляції, однак головна небезпека в тому, що цими почуттями носій може заражати оточуючих.