Викиди парникових газів можуть вплинути на поживність рису, який щодня їдять мільярди чоловік. Про це пише The Washington Post з посиланням на дослідження вчених з Вашингтонського університету в Сіетлі.

Відомо, що при вирощуванні рису в атмосфері з високою концентрацією вуглекислого газу в ньому знижується рівень найважливіших вітамінів. Згідно з дослідженням, такий показник парникових газів в атмосфері можна буде спостерігати до 2100 року. "Якщо ми не вплинемо на викиди парникових газів, це радикально вплине на харчові цінності багатьох сільськогосподарських культур, які ми їмо", — заявила вчений Крісті Ебі з Вашингтонського університету в Сіетлі.

У рамках дослідження В Японії і Китаї був проаналізований склад 18 сортів рису котрий ріс на відкритому повітрі з високим вмістом парникових газів. В таких умовах вміст вітамінів B1, B2, B5 і B9 в рослині зменшилася в середньому на 30%. Крім того, в рисі впало вміст білка, заліза і цинку. При цьому на рис припадає 25% всіх калорій, які щодня споживає людство.

Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

В іншому дослідженні вчені з'ясували, що пшениця почала давати менший урожай з-за того, що підвищується середня температура планети.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що група вчених із США виявила, що жінкам корисно пити пиво – воно захищає їх від розвитку смертельно небезпечного захворювання. Про це повідомляють ЗМІ.

Про те, що жінкам корисно кілька разів на тиждень вживати пиво, розповіли дослідники з Гарвардської медичної школи в Бостоні.

"Довгострокове, але помірне вживання алкоголю, можливо, допомагає знизити ризик розвитку ревматоїдного артриту у жінок", – констатували наукові фахівці.