Вчені довели наявність життя на краю всесвіту

Прибульці існують!

Група американських вчених провели унікальне лабораторне дослідження, яке показало, що на найвіддаленіших экзопланетах існує ймовірність інопланетного життя. Результати дослідження були опубліковані в науковому виданні Nature Astronomy.

Професор планетарних наук Університету Джонса Хопкінса Сара Херст і її колеги нещодавно провели лабораторне дослідження, яке змоделювало атмосферу на віддалених экзопланетах. Не секрет, що навіть найпотужніші телескопи не здатні точно визначити наявність інопланетного життя через космічний туман, а це означає, що вчені можуть пройти повз планети з живими організмами.

Дослідження Хьорст показав, що в атмосфері віддалених екзопланет присутні необхідні для життя гази, а саме двоокис вуглецю, водень і гелій, також гелій, окис вуглецю, метан і азот. Таким чином Херст стверджує, що життя у Всесвіті існує.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що страшна правда відкрилася з приводу природного супутника Землі - виявляється, там розташована база інопланетян.

Про це розповів журналістам уфолог Streetcap1, посилаючись на Джона Ліра, бышего співробітника ЦРУ США. Як з'ясувалося, на поверхні Місяця вже давно виявлений вхід в підземний бункер, де проживає безліч гуманоїдів інопланетного походження.

Під поверхнею Місяця є величезна кількість тунелів, що з'єднують приміщення, де прибульці живуть, працюють і спостерігають за Землею. У тому числі, там присутні лабораторії, де гуманоїди проводять експерименти над людьми і земними тваринами.

Про те, що така теорія їммає право на життя, можуть говорити численні спалахи на поверхні Місяця, протягом ряду років фиксировавшиеся астрономами. А також гравітаційні аномалії на супутнику нашої планети.