Вчені з Ізраїлю, що представляють Єврейський університет в Єрусалимі, доводять, що можна отримати спогади людини після її смерті.

Детально цю роботу ізраїльських дослідників описано в журналі New Scientist. За даними публікації, нейрофізіологи змогли встановити, що спогади формуються в семи певних областях головного мозку - на цей процес впливають певні білки. Погляд на їхній "відбиток" дозволяє визначити тип спогадів навіть після смерті людини, заявили автори незвичайного проекту.

Для дослідів з вивчення процесу формування спогадів в мозку живої істоти вчені використали мишей. Дослідники виявили, що у тварин спогади про задоволення або біль формувалися в мозку при включенні певних білків і генів.

Вчені заявили, що якщо проаналізувати мозок дуже швидко після смерті - буквально протягом декількох хвилин, то можна отримати інформацію про спогади загиблого. Експеримент з мишами дозволив вченим зробити висновок, що пережиті емоції залишають в головному мозку свій слід, який, правда, зникає з часом.

"Ми виявили, що переживання різного характеру залишають різний "відбиток" в активності мозку мишей. Навіть після смерті за сформованим білками "малюнку" в мозку можна з точністю в 90% визначити, якого роду емоції відчувала миша, і який характер носили її спогади" , - розповіли автори роботи в публікації журналу.

Дивіться: китайські вчені клонували мавп

Як повідомляв портал "Знай.ua", американські вчені з інституту Говарда Хьюза розробили сучасний мікроскоп, здатний демонструвати у форматі 3D функціонування клітин всередині організму.

Щоправда, розробка має один недолік – її можна застосовувати тільки у прозорих організмах. Вчені назвали створення такого пристрою першим кроком до майбутніх перемог.

І хоча на даний момент побачити, що відбувається під шкірою людини ще неможливо, але технологію планують розвивати вже в найближчому майбутньому.