Тепер клітини можна буде програмувати як комп'ютер, направляючи їх на боротьбу з раковими утвореннями, грипом і іншими хворобами. Це стало можливим завдяки відкриттю наукового колективу Уорікського університету. Британці з'ясували, що генетична модифікація РНК дозволяє змусити клітину діяти за певною програмою, повідомляє Phys.org.

Відомо, що РНК приймає активну участь у транспортуванні інформації між ДНК і білками. Їх структура може бути певним чином змінена у вигляді послідовності команд. Так РНК стануть чимось схожими на комп'ютерний код.

«Здатність молекул РНК взаємодіяти в передбачуваній манері і з змінною структурою дозволило нам розробити мережу молекулярних перемикачів, яка може обробляти довільні команди, закодовані в РНК, — говорить керівник проекту професор Джамарильо. — За останній рік моя група розробила методологію, що дозволяє РНК сприймати навколишнє середовище, здійснювати арифметичні обчислення і управляти експресією генів без допомоги білків. Це робить систему універсальною для всіх царств живих організмів».

Нове відкриття дозволить зробити медицину більш персоніфікованою.

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі