Фахівці сходяться на думці, що велика частина "Тяньгун-1" у будь-якому випадку згорить в атмосфері. Некерована китайська орбітальна станція "Тяньгун-1", найімовірніше, увійде у щільні шари атмосфери і впаде на Землю 31 березня та 1 квітня.

Математичні аналізи не дають зрозуміти точно, коли і де впаде на Землю космічна станція. Незважаючи на те, що швидкість станції відома, тому зробити точні вимірювання неможливо зробити. Передбачити місце падіння ще складніше із-за того, що "Тяньгун-1" робить кілька обертів навколо Землі кожні добу, тому навіть різниця у кілька десятків хвилин дає дуже великий розкид координат.

Останні розрахунки незалежної дослідницької організації The Aerospace Corporation показали, що найбільш вірогідним днем падіння станції буде 1 квітня. Проте, дослідники допускають похибку плюс-мінус чотири дні. Найбільш ймовірним місцем падіння, виходячи з поточної орбіти "Тяньгун-1", фахівці назвали невелику область в районі 42-43 градусів північної чи південної широти. Іншими словами, він може впасти на такі міста як Нью-Йорк, Барселона, Рим, Сочі, Владивосток.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Ілон Маск, засновник компанії SpaceX, повідав журналістам про намір запустити власну комедійне шоу. До загальної згоди підприємцю вдалося прийти з представниками агентства сатиричних новин The Orion.

Номер буде заблоковано: абоненти Lifecell можуть втратити найдорожче Українцям допоможуть вижити: виплатять по 3600 грн на кожного члена сім'ї Нові правила передачі показників та оплати послуг: газовики попередили про зміни Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа

За даними джерел, Ілону Маску вдалося переконати партнерів" в тому, що камеді-шоу, створене з його подачі, згодом буде мати успіх. Спілкуючись з журналістами, глава Tesla зізнався, що гумористичне спрямування, це саме те, чого слід було очікувати відразу після автомобілебудування та освоєння просторів космосу.