Часткове затемнення було помітно в південній півкулі Землі. Наступного разу в п'ятницю 13-го затемнення можна буде побачити у 2080 році. В мережі було опубліковано відео часткового сонячного затемнення, яке було помітно на південній півкулі Землі. Рідкісне явище відбулося вперше за 43 роки. Наступного разу в п'ятницю 13-го затемнення можна буде побачити в 2080 році.

Краща видимість явища спостерігалася в 5:00 за київським часом над відкритими водами Індійського і Тихого океанів, в області між Антарктидою і Австралією.

Серед вчених почали жартувати, що затемнення відбулося для пінгвінів, оскільки саме над їхніми колоніями можна було спостерігати, як Місяць на 22 відсотки закрив сонячний диск.

Помітити сонячне затемнення можна було в Австралії, Новій Зеландії і Тасманії. Однак там були закриті лише від 3 до 10 відсотків сонячного диска.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Solar Eclipse

#LIVE: Take a glimpse at a partial eclipse... an event not seen on Friday the 13th since 1974.... #9News | http://9News.com.au

Posted by 9 News on Thursday, 12 July 2018

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що вчені стали на крок ближче до розгадки народження Всесвіту. Дослідники активно вивчають феномен найстарішої галактики у Всесвіті. Вчені вважають, що вивчення найстарішої галактики допоможе визначити початковий етап історії виникнення Всесвіту. У галактиці MACS1149-JD1, розташованій в 13,28 млрд світлових років від нас, астрономи знайшли кисень, який, на їхню думку, міг з'явитися там тільки через 500 мільйонів років після Великого вибуху.

Сигнал телескопа вловив наявність нейтральних атомів кисню, які утворюються в надрах зірок і потрапляють в міжзоряне середовище на останній стадії їх існування. Атоми іонізуються через вплив випромінювання від інших зірок і випромінюють світло в інфрачервоній області спектра. А в зв'язку з розширенням Всесвіту радіація, яка проходить до Землі, стає мікрохвильовою. Вчені вважають, що вивчення цієї галактики допоможе визначити початковий етап історії виникнення Всесвіту.