Вчені, вивчаючи позаземні об’єкти, виявили нове небесне тіло, яке відрізняється своєю "пульсацією".

Канадські астрономи змогли розгледіти радіопульсар B1957 + 20 в високою кутовою роздільної здатності, яка приблизно відповідає його радіусу - 10 кілометрів.

Про це повідомляє журнал Nature.

У виявленні тіла вченим допоміг компаньйон нейтронної зірки - коричневий карлик, плазму якого розглядають як гравітаційної лінзи під час затемнення.

Українцям дали надію: які комунальні тарифи пообіцяли не чіпати Зміни у військовому обліку: українським чоловікам видадуть новий документ ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче

Група астрономів під керівництвом Роберта Мейн з Університету Торонто вивчила 9,5 годин даних, отриманих за допомогою телескопа Вільяма Гордона в Обсерваторії Аресібо в червні 2014 року.

Вчені відзначили, що найбільш сильні радіоімпульси пульсара зустрічаються з періодичністю, яка відповідає обертанню компаньйона і самої нейтронної зірки, а саме в періоди затемнення, які зазвичай тривають від 40 хвилин до години.

В цей час радіоімпульс збільшується за рахунок потоків плазми - іонізованого газу, що оточує коричневого карлика, компаньйона "Чорної вдови". Плазма компаньйона діє в якості гравітаційної лінзи, підсилюючи випромінювання.

Проведені спостереження показують, як радіоімпульси посилюються в залежності від положення тіла щодо довколишнього джерела плазми: в даному випадку - коричневого карлика.

Надалі це також може допомогти докладніше вивчити збільшення імпульсів швидких радіосплесків, які, згідно з нещодавно отриманими даними, якраз формуються поблизу нейтронних зірок.

Дослідники наблизились до розгадки появи Всесвіту

Вчені вважають, що вивчення найстарішої галактики допоможе визначити початковий етап історії виникнення Всесвіту.

У галактиці MACS1149-JD1, розташованої в 13,28 млрд світлових років від нас, астрономи знайшли кисень, який, на їхню думку, міг з

Дивіться: Найбільші загадки космосу

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", вчених не перестає хвилювати питання: як і коли загине людство. Як передає life.ru, астрофізик Етан Зигель припустив, що приблизно через 4-7 млрд років "домашня" для землян галактика Чумацький Шлях зіллється воєдино з іншим гігантом — галактика Андромеда, після чого все живе в мільйонах світів (якщо вони існують) чекає загибель.