Минулого тижня модний дім Dior опублікував відеоролик, в якому представив новий аромат "Sauvage". Обличчям рекламної кампанії став популярний голлівудський актор Джонні Депп.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩоправда, світ побачив лише тизер короткометражного рекламного фільму. Справа в тому, що в Dior вирішили не публікувати повну версію рекламного відео після масової критики на свою адресу.
Громадськість звинуватила модний дім в расизмі і експлуатації індіанської культури.
У відео Джонні грав на гітарі в пустелі, в той час як його колега - актор з племені сіу, що живе в резервації "Роузбад", виконував танець в традиційному для індіанців головному уборі і вбранні.
Назва аромату, який рекламував Джонні Депп - Sauvage, що можна перекласти, як "дикун". Це викликало незадоволення у громадськості - люди вважають, що над корінними народами Північної Америки просто насміхаються, представляючи їх життя таким, яким воно було багато десятиліть тому.
Однак амбасадор Dior Джонні Депп категорично не згоден з такиою оцінкою і став на захист бренду.
"Фільм знято з величезною повагою не лише до корінних народів Америки, а й усього світу. Дуже шкода, що люди поспішили його розкритикувати. Але це їхнє законне право. Я запевняю, що ніхто нікого не використовував. Фільм знятий з великою любов'ю до індіанців для того, щоб пролити світло на їхнє життя. Ми обов'язково прийдемо до угоди, щоб всі були щасливі, "- заявив Депп в інтерв'ю THR.
Крім того, однією з претензій до рекламного відео стало те, що Депп виступив у ньому в ролі індіанця, хоча сам таким не є.
Однак така претензія безпідставна. Кілька років тому актор став почесним членом племені команчі і навіть отримав індіанське ім'я Ма Ву Мей - "перевертень". Крім того, зірка "Піратів Карибського моря" не раз говорив, що серед його предків є індіанці з племені черокі і крик.
Нагадаємо, Джонні Депп змінився до невпізнаваності заради фільму "Мінамата"