У липні глядачі Нового каналу на YouTube поринути у світ блогера Лізи, яка будуватиме інстаграмне життя будь-якою ціною, нехтуючи близькими людьми в першому веб-серіалі "FAKE". У гонитві за підписниками та брендами дівчина забуває про реальний світ, всім навколо бреше, крутить роман з хлопцем-мажором, підводить найкращу подругу і через це потрапляє в незручні і смішні ситуації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ рамках проекту українські зірки відповіли, навіщо їм соціальні мережі, та чи готові вони продати їх.
Ведучий реаліті "Екси" і суддя шоу "Хто зверху?" Олександр Педан:
"Для мене соціальні мережі – це два інструменти: спілкування з аудиторією, де можна робити опитування, доносити свої думки з приводу моїх соціальних ініціатив, і заробіток. Я міг би продати свій аккаунт. Адже не залежний від соцмереж, тому що розумію, що реальне життя оффлайн – сім'я, друзі, робота, подорожі – набагато важливіше. Скласти зараз ціну своїм блогах не можу. Якщо б я продав свій Instagram, і це пішло на користь моїй сім'ї, то без питань. Але тільки за умови, що буде пораховано, що я в нього вклав і можливі перспективи. Я повинен залишитися в плюсі".
Телеведуча і актриса Маша Єфросиніна:
"Соціальні мережі – це мій канал комунікації. Коли я створювала їх, не знаючи, як буду використовувати. А сьогодні вони, як ніколи, потрібні мені для роботи. Під час роботи на телебаченні соцмережі були для мене платформою, щоб розшерювати ту чи іншу інформацію про проект, створювати колаборації з брендами тощо. Але з тих пір, як Instagram і YouTube вийшли на перші позиції, і під них формуються мої графіки і зйомки, це і є мій канал. Також соціальні мережі допомагають мені швидко і ефективно досягати хороших благодійних результатів. У мене є фонд "Твоя опора", Charity Weekend, мільйон акцій, які збирають кошти для допомоги нашим підопічним. Без них я навряд чи змогла б так швидко шерити інформацію. За період пандемії наш фонд зібрав близько 60 мільйонів гривень. Швидше за все, без соцмереж ми б цього не зробили. Мені важко уявити, що повинно статися, щоб я продала свій Instagram. Якби така пропозиція і надійшла, я б сиділа і думала дуже довго. Адже у мене немає жодного накрученого підписника, гівів та обмінів фоловерами. Майже півтора мільйона підписників – це сім років моєї трансформації на очах у людей, які хотіли за цим спостерігати".
Співачка Jerry Heil:
"Мій аккаунт в Instagram – мій дім, місце зустрічі з моїми людьми. Я там отримую нові знання і натхнення для пісень. І реально відчуваю, що завдяки аккаунту можу впливати і ворушити суспільство важливими темами. А це, думаю, основні потреби людини для розвитку: впливати і піддаватися впливу. Тому мій Instagram точно не продається".
Співак Артем Пивоваров:
"Я не продаю свій Instagram. Але якщо буде якась дуже цікава і приваблива пропозиція, задумаюся про обмін (посміхається). Я міг би помінятися акаунтами з Леонардо Ді Капріо. Потрібно трохи прокачати його вміст в Instagram".
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо,
Як повідомляв портал Знай.uа,
Також портал Знай.uа писав, що