Дженніфер Лопес рекламувала свій косметичний бренд JLO Beauty у бездоганному селфі-ролику. Вона показала свій новий образ, який захопив соціальну мережу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідну публікацію Дженніфер Лопес розмістила у своєму обліковому записі в Instagram.
Співачка опублікувала ролик, який рекламує її нову лінію краси JLO Beauty. На задньому плані селфі супроводжувала пісня BIA Can't Touch This.
Зірка додала підпис: «Не можу доторкнутися до цього», а потім хештег #Weekendshoots, зазначивши свого перукаря Кріса Епплтона і візажиста Мері Філліпс.
У ролику 52-річна Джей-Ло направила камеру на своїх стилістів за зачісками та макіяжем, які допомогли їй створити вишуканий образ.
Ведуча «Виходь за мене заміж» одягла халат із квітковим принтом, поки її команда допомагала їй підготуватися.
Її каштанові локони були зібрані в класичний гладкий пучок із двома заплетеними пасмами.
Її очі розширилися завдяки рожевому та золотому блиску, а також персиковим рум'янам, які відтінили її структуровані вилиці.
Губи Дженніфер були облиті нюдовим глянцевим відтінком, а темніша підводка описувала повну форму.
Кріс Епплтон, відомий тим, що укладав волосся Кім Кардаш'ян та Аріани Гранде, був швидко показаний у відео разом із візажистом Мері Філліпс.
Нагадаємо, Дженніфер Лопес розповіла про важкі стосунки зі своєю мамою.
Як раніше повідомляв портал "Знай", Дженніфер Лопес розповіла, чому хотіла залишити шоу-бізнес.