В Україні вже тривалий час надає послуги перевезень італійська лоукост-компанія Ernest Airlines.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗаснована групою бізнесменів зі Швеції та Італії, фірма обіцяла на початку запуску рейсів "забезпечити відмінний сервіс та доступну ціну тим, хто подорожує по роботі та у своє задоволення".
Польоти здійснюються за кількома напрямками: Львів - Катовіце, Мілан - Київ, Київ - Мілан, Львів - Мілан, Київ – Вроцлав, флот Ernest Airlines складається з літаків: Airbus A319, Boeing 737-300, Airbus A320.
Ernest Airlines в Україні: чим "відзначився" лоукост в Україні
Теоретично пасажири повинні були тільки радіти: шанс заощадити кошти і побачити світ. Але скандали за участю авіакомпанії посипалися один за одним.
Далеко ходити не потрібно: згадати хоча б тих, хто застряг у міжнародному аеропорту "Львів".
На початку липня три доби поспіль пасажири чекали свого рейсу "Львів-Неаполь", котрий був запланований на 11:45, потім керівництву аеропорту довелося розмістити туристів у найближчому готелі.
Із затримкою в 11 год. 32 хвилин літак вирушив до Мілана 2 липня о 5:08 із 82 пасажирами на борту. Припускали, що причина тому – несправність двигуна.
А 27 липня ситуація повторилася: рейс №EG223 Мілан (Бергамо) – Львів аівакомпанії Ernest Airlines скасовано.
Пасажирів цього рейсу перенаправили на рейс №EG423 Мілан (Мальпенса) – Львів, плановий приліт у Львів – о 20:40. Також скасовано рейс №EG224 Львів – Мілан (Бергамо), пасажирам будуть переброньовували квитки на рейс №EG424 Львів – Мілан (Мальпенса) з плановим вильотом о 21:25.
Платні послуги
Ще одне "але": якщо квитки у середньому обійдуться у 39 євро, то багаж не входить у його вартість. Пасажир має право на провезення максимум 3 одиниць багажу вагою по 15/20/25 кг. Багаж не може перевищувати 32 кг. При реєстрації на рейс, у випадках переваги багажу, пасажир повинен сплатити різницю в € 7.00 за кожен кілограм.
Кожен пасажир може брати з собою тільки одну ручну поклажу: сумка не може перевищувати розмірів 55х35х25см і 8 кг ваги, враховуючи також ручки і колеса.
Тобто у підсумку захотівши заощадити ви все одно переплатити фактично у кілька разів більше, ніж сума самої поїздки.
Що думають українці про Ernest Airlines?
Пасажирів перспектива не повернення коштів за скасовані рейси та години очікування в аеропорту зовсім не тішать. Масово скаржаться також і на відсутність нормального ставлення з боку персоналу:
"Вчора летіли Неаполь-Київ, понад пекельного перельоту я не зустрічала, на виході на гейт нам повідомили що затримка 2 години, спасибі випустили назад в зону дьюті-фрі, Через хв 30 видали талони на 3 євро, які можна було поміняти на 2 пляшечки води або 1 маленьку колу, через 2 години в повному дурдомі (купа людей і зміна Гейта) нас таки завантажили в автобуси. У літаку не працював кондиціонер, просиділи хв 30, температура всередині 40-50 градусів, діти все кричать, багатьом погано. Через 30 хв приїхали автобуси і трапи, вивантажилися нас знову в автобуси, посиділи в автобусі 15 хв, нас знову покликали в літак. І так 5-6 разів, дихати немає чим", "Як пояснюють, рейс прилетів в Неаполь на 2 години пізніше, потім не давали польотний коридор, але кілька людей відмовилися від польоту побачивши якого стану сам літак, і ніхто вже не вірив що увімкнуть кондиціонер, повірте це було дуже важко, посадка була дуже жорсткою", "Тут рулетка, одному повезе, іншому – ні", "Ставлення до людей обурливе !!! Два дні не могли вилетіти з Неаполя, рейси постійно переносили і скасовували, на гарячій лінії постійно брехали і не надавали реальну інформацію", - пишуть у коментарях.
Дивіться: "лоукостер для заробітчан": перший рейс із Мілану прибув у аеропорт "Львів"
Нагадаємо, Ryanair хоче запустити внутрішні рейси в Україні.
Як повідомляв Знай.ua, 150 українських туристів застрягли в аеропорту Хургади (Єгипет).
Також Знай.ua писав, популярна естонська авіакомпанія Nordica вже припинить польоти з Таллінна в київський аеропорт імені Ігоря Сікорського.